Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheyennen silikonileikkauskin meni pieleen, yllätys yllätys...

Vierailija
10.12.2017 |

Rinnoista alkoi pursuta mätää, alkoivat hylkiä implantteja... Miten tällä menee kaikki aina vikaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, onko sitä taas leikelty...

Vierailija
2/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ihan oikeasti? Mutta sitä ihmettelen kyllä, että miksi tälläisestäkin (oletettavasti?) on tarvinnut mennä avautumaan lehdille....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siihen hylkimisreaktioon voi itse kauheasti vaikuttaa.

Vierailija
4/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oli hyvät tissit alunperin. Kaikkea ihmiset itselleen tekevätkin.

Vierailija
5/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun sitä ollaan niin turhamaisia, koetettaisiin vaikka ymmärtää että leikkaus ei koskaan ole mikään pikku juttu

Vierailija
6/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oli hyvät tissit alunperin. Kaikkea ihmiset itselleen tekevätkin.

Oli kyllä melkoiset lerpukkeet ennen leikkausta. Varsinkin noin nuoreksi naiseksi. 

Vierailija
7/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77… joo aika pahat säkit, ja muutenkin ei kovinkaan houkutteleva. Onkohan ihan pakko maalata puolet naamasta kirkkaan punaiseksi ku joku punaisten lyhtyjen nainen?

Minkä maalainen muuten, ei oikein suomalaiselta näytä edes..

Vierailija
8/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77… joo aika pahat säkit, ja muutenkin ei kovinkaan houkutteleva. Onkohan ihan pakko maalata puolet naamasta kirkkaan punaiseksi ku joku punaisten lyhtyjen nainen?

Menisit itse Cheyennelle tästä avautumaan. Voin luvata, että hänkin löytäisi ihan muutaman asian sinun ulkonäöstäsi, jota voisit parantaa.

Vierailija
9/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen kohotusleikkaus oli ihan ymmärrettävä mut silikonit ei niinkään.

Vierailija
10/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää turhamaisuuttaan pistämättä vieraita mömmöjä kehoonsa ja keksii peilikuvansa sijaan jotain muita mielenkiinnon kohteita niin sillä näistä selviää.

Vierailija
11/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luulevat että naisilla on helppoa mutta omat ongelmansa heilläkin.

Vierailija
12/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättää turhamaisuuttaan pistämättä vieraita mömmöjä kehoonsa ja keksii peilikuvansa sijaan jotain muita mielenkiinnon kohteita niin sillä näistä selviää.

Mitä pahaa siinä on, jos oma ulkonäkö kiinnostaa? Etkä sinä oikeasti välitä Cheyennen hyvinvoinnista.... Ärsyttää vaan kun joku haluaa panostaa ulkonäköönsä, koska itse et jaksa.

Vierailija
13/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet luulevat että naisilla on helppoa mutta omat ongelmansa heilläkin.

Juu, paljon itse aiheutettuja ongelmia...

Vierailija
14/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheyenne on hot, katsokaa vaikka uusin instakuva (Haluatko miljonääriksi).

Vierailija
15/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos oma ulkonäkö kiinnostaa? Etkä sinä oikeasti välitä Cheyennen hyvinvoinnista.... Ärsyttää vaan kun joku haluaa panostaa ulkonäköönsä, koska itse et jaksa.

Ei varmasti ole psykologisesti normaalia olla sairaalloisen kiinnostunut omasta ulkonäöstään. Niin että koko elämä pyörii sen ympärillä. Eipä näillä oikeasti elämässään mitään muuta ole kuin oma ulkonäkönsä.

Vierailija
16/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti leikkauksen valinta, tai sen pois jättäminen on yksi olellisimmista vaiheista vaikuttaa hylkimisreaktioon.

Toiseksi tiedotusvälineille saisi määritellä sanktiot harhaanjohtavasta 'kauneus' sanasta noiden operaatioiden yhteydessä, koska ei niissä ihmisestä tule kauniimpi, yleensä näyttävät sen jälkeen hivenen, tai todella paljon friikeiltä.

Totuudenmukaisempi olisikin käyttää termiä friikkileikkaus

Vierailija
17/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit itse Cheyennelle tästä avautumaan. Voin luvata, että hänkin löytäisi ihan muutaman asian sinun ulkonäöstäsi, jota voisit parantaa.

Varmasti, mutta en levitä kuviani minnekkään. Edes fasceskirjaan. Ainoita kuvia mitä löytyy on tietty lapsuuden kuvat ja ne lienee vähän vaikeita kritisoida ku on kiharapäinen valkotukka. Sitten hieman rumentuneena jotain lukio ja konfirmaatio kuvia. Tästä harveneekin sitten nopeasti.

Joku "tässä me sukujuhlan osallistujat" tai "pro ydinvoima porukka kävi katsomassa olkiluotoa", nekin 5v välein tjsp. Ja nekin kuvat ei nytvarsinaisesti otettu koska oisin halunnu vaan riippumatta mun toiveista.

Vierailija
18/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median pitäisi lakata tuomasta näitä tyhjäpäisiä bimboja julkisuuteen, mutta valitettavasti roskamedia on tullut jäädäkseen.

Vierailija
19/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän käynyt vanhennusleikkauksessa?

Vierailija
20/26 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole psykologisesti normaalia olla sairaalloisen kiinnostunut omasta ulkonäöstään. Niin että koko elämä pyörii sen ympärillä. Eipä näillä oikeasti elämässään mitään muuta ole kuin oma ulkonäkönsä.

Kerrotko mikä tekee tuosta niin sairaalollista? Ja jos ei ole tyytyväinen johonkin, miksei korjaisi sitä? En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi