Mielipide: kantapää tömistely aamusta yöhön kerrostalossa on naapurien terrorisointia
Kiitokset yläkerran juoppo, opettele kävelemään normaalisti!
Kommentit (17)
Yläkerrassa asuminen on ainoa mahdollisuus asua kerrostalossa, mutta köyhillä ei siihen ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden natsien pitää aina asua yläkerrassa?
Mulla kyllä asuu kommunisteja yläkerrassa. Uuvatteja ullakolla, pihan perällä persuja ja seinänaapurit sekoomuslaisia.
Sinä olet se terroristi jos tulet vinkumaan muille kävelytyylistä
Itse asun ylimmässä kerroksessa ja en koskaan tömistele.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun ylimmässä kerroksessa ja en koskaan tömistele.
Niin just :D
Minulla oli tuollainen ystävä nainen. En ikinä pitänyt hänen tömistelystään, kun itse olin jo lapsena oppinut kävelemään kevyesti!
Samaa mieltä, kantapäätömistelijät ovat kerrostalon pahimpia naapureiden asumisviihtyvyyden pilaajia. Tai korjaan, pahin yhdistelmä on kerrostalotömistelijävanhemmat yhdistettynä sisällä juokseviin lapsiin (eivät nämä tömistelijävanhemmat osaa tietenkään sisällä juoksemista kieltää).
Kakalla käyminen on itse perkeleestä. Armoton loiskahdus kuuluu joka kerta kun yläkerran emäntä laskee syvyyspommejaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kantapäätömistelijät ovat kerrostalon pahimpia naapureiden asumisviihtyvyyden pilaajia. Tai korjaan, pahin yhdistelmä on kerrostalotömistelijävanhemmat yhdistettynä sisällä juokseviin lapsiin (eivät nämä tömistelijävanhemmat osaa tietenkään sisällä juoksemista kieltää).
Mun yläpuolella asuu kantapäiden jyskyttäjä joka vielä lisäksi juoksee ulko-oven eteen tupakalle tunnin välein. 😡
Vierailija kirjoitti:
Yhdys sana ja muut sana virheet on niinku kans terrorisointii!
Täh?
Seiskakerroksen Reijonen se vasta taitaakin töminätaidon! On se niin lahjakas ravuri yksiössään. Tänäänkin ollut oikein reippaana.
Yläkerrassani asuu mies, joka sen lisäksi, ettei osaa kävellä normaalisti, ei selvästikään osaa mennä ajoissa vessaan. Miehen kävelystä kuuluu muutenkin armoton pauke, mutta kun hän menee vessaan, kuuluu ensin hysteerisen nopea kantapäiden jytyytys hänen ilmeisesti juostessaan sinne, ja sen jälkeen minuuttikaupalla kestävä infernaalinen kusenlorina.
Just tänä aamuna mietin, että on se prkl kun ihmiset ei kykene ottamaan toisia asukkaita huomioon! 😡 Ensin perheen isä herää 05.00 ja tömistelee ympäriinsä ja tottakai kengät jalassa vielä ennen kuin lähtee töihin. Sitten herää muija ja taas sama homma! Lapset jää keskenään ennen koulua, joten 7.15 alkoi juokseminen ja hyppiminen ja huutaminen. Kengät jalassa! Ystävällisesti on sanottu asiasta ja vastaus on veemäinen virne naamalla "että ne nyt on niitä elämisen ääniä". Taidan ostaa rummut.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerrassani asuu mies, joka sen lisäksi, ettei osaa kävellä normaalisti, ei selvästikään osaa mennä ajoissa vessaan. Miehen kävelystä kuuluu muutenkin armoton pauke, mutta kun hän menee vessaan, kuuluu ensin hysteerisen nopea kantapäiden jytyytys hänen ilmeisesti juostessaan sinne, ja sen jälkeen minuuttikaupalla kestävä infernaalinen kusenlorina.
Entisen asuntoni yläkerran naapuri oli samanlainen. Ainoa että oli joku ongelma sen kusemisen kanssa: *lorilorilori* TAUKO *lorilorilori* TAUKO *lorilorilori*. Ärsytti vielä enemmän kuin tavallinen lorina :D nuori mies kyseessä, mutta teki mieli viedä jotain eturauhasvaivoihin keskittyviä esitteitä postiluukkuun.
Mitä muuhun kantapääjyskytykseen tulee niin kyllä, ihminen on kanta-astuja. MUTTA. Nämä kantapääjyskyttäjät vievät sen tavallisen kävelyn potenssiin tuhat. Työpaikallani on yksi nuorehko nainen, joka kävellessään jyskyttää kivistä lattiaa niin kovaa, että kuulen (tai pikemminkin tunnen) jo kahvihuoneeseen asti kun hän poistuu työhuoneestaan. Työhuone on käytävän päässä :D sääliksi käy hänen naapureitaan, siis oikeasti se jytinä on ihan kamalaa. Yläkerrassani asuu samanlainen, nuori mies joka jytisyttää menemään niin, että meidän lattiassa tuntuu. En tiedä onko vika astujassa tai talossa, sillä yläkerran miehen tyttöystävän askelia ei koskaan kuulu.
"Onneksi" minun tömistelijänaapuri herää vasta klo 11 :)
Mulla oli aikoinaan kämppis, joka esitti joka aamu oman näkemyksensä natsien marssista Puolaan... Hävetti asua hänen kanssaan. Mutta hän ei itse kuullut sitä lainkaan. Vaikka lasit helisivät kaapissa.
Miksi niiden natsien pitää aina asua yläkerrassa?