Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äiti on ajanut itsensä puhtaaksi miten hän selittää

Vierailija
11.04.2006 |

teini-ikäiselle tyttärelleen että se mikä tulee kainaloihin ja jalkoväliin, on ihan normaalia ja hyväksyttävää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen sillä oli ollut pöheikkö.

Vierailija
2/13 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tiukkiksia ihmisiä linjoilla!

Mää en oo saanu koskaan puhuttua äitilleni mistään asioista. Tasan tarkkaan aion puhua lapsilleni karvoista, karvattomuudesta, seksistä, itsetyydytyksestä, parisuhteesta, raskaudesta, sukupuolitaudeista..

Se että siistii karvotustaan on täysin normaalia; itse ainakin ajelen karvotusta ja käyn uimahallissa, kylpylässä, gynellä, lääkärillä..

En näe karvojeni kuuluvan miehelleni ja huoliteltuna ei voisi näyttäytyä missään!

En todellakaan jätä käymättä suihkussa kuntosalin jälkeen koska alapääni ei rehota. -Kertoo juurikin siitä miten suppea ja negatiivinen oma asenne on alapäätä kohtaan jos haittaa. Ei sitä alapäätä tartte näytellä suihkussa.

Mua ei ees kiinnosta katsella toisten rehotuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuklun tähän luonnolliseen (likaiseen siis?) kastiin. Ikinä en ole yhtään karvaa alakerrasta nirhannut.

Jotensakin tuntuu, että onkohan näillä ihmisillä liikaa aikaa, jotka kiitoratoja taiteilevat? Tuntuisi aika turhauttavalta tähyillä jalkoväliä joka hemmetin päivä/joka toinen päivä ja fiksailla karvoja järjestykseen...

Mutta en minä tuota ap:n mielipidettä kyllä allekirjoita. Maailmaan mahtuu monenlaista ja teinit sen ymmärtää. Ei se selittäminen varmasti kovin vaikeaa voi olla.

Vierailija
4/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että kaikkea siltä väliltä löytyy ja se on OK. Mitäs selittelemistä tai ihmeellistä tuossa nyt on?

Vierailija
5/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoja ällöttävinä, niin tosi kivaa varmaan kun tyttärillekin sitten varmaan opettaa kuinka oksettavaa on jos on kARVOJA.

Vierailija
6/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

karvoja ällöttävinä, niin tosi kivaa varmaan kun tyttärillekin sitten varmaan opettaa kuinka oksettavaa on jos on kARVOJA.

Mulla on vasta kaksi poikaa, ei siis tyttöjä, mutta opetan kyllä tasantarkkaan sen, että kaikki mikä ihmiskehossa on ja mikä sieltä tulee on normaalia. Toiset vaan tykkää ajella karvat, toiset ei ja SEKIN on OK. IHmisen omaa vapaata tahtoa mihin tahansa suuntaan oman kehon kanssa pitää kunnioittaa.

Vierailija
7/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ole pitänyt itseni siistinä siitä asti kun karvat alkoivat kasvaa. En koskaan täysin posliinina, mutta kiitorata on ja häppärit karvattomat.

Vierailija
8/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hän selittää tyttärelleen, että se hänen maantien värinen tukkansa on ihan luonnollinen ja hyvä?

Voi jösses mitä järjen köyhyyttä!!

Vierailija
9/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meidän muksuista ei ole nähnyt minua karvaisena, joten ovat tottuneet tähän kauneudenhoitoon liittyvään asiaan.

Vierailija
10/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti!

Vierailija
11/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tietää tietenkin (kuten nuoremmat sisaruksensakin) mihin niitä karvoja kasvaa.

Monella luokkalaisella on jo karvaa ja tyttökin ajelee jo kainaloitaan.

Kyseli sitten onko hankala ajella alapään karvoja ja siitä juteltiin ja naureskeltiin asennoille, joissa joudun ajelemaan;-)

Tyttö sanoi, ettei itse halua ajella kun kerran ne karvat saa!

Mikä on ongelma?

Vierailija
12/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyttö tietää tietenkin (kuten nuoremmat sisaruksensakin) mihin niitä karvoja kasvaa.

Monella luokkalaisella on jo karvaa ja tyttökin ajelee jo kainaloitaan.

Kyseli sitten onko hankala ajella alapään karvoja ja siitä juteltiin ja naureskeltiin asennoille, joissa joudun ajelemaan;-)

Tyttö sanoi, ettei itse halua ajella kun kerran ne karvat saa!

Mikä on ongelma?

Vierailija
13/13 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vitsailit kysymykselläsi.

Etkö itse puhu lapsillesi? Vitsaile, naura ja hassuttele?

Onko teillä tiukka auktoritäärinenkasvatus?

Miten itse vastaat omille lapsillesi kun he kertovat mietteitään ja ajatuksiaan " intiimi asioista" ?

Vai eivätkö he uskalla puhua sinulle...;-)

Huh huh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän