Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jotain itsestänne?

Mies 36v
10.12.2017 |

Minä olen ihmishirviö kusipää sosiopaatti sekopää kiveskeuhko pallinaama aivoton pissapää. Minä olen lyhyt mies. Minä olen ruma kuin mikä! Minä en ole mikään oikea mies edes. Minä en ole myöskään nainen. Minä olen henkisesti lapsi. Minä en ole ihminen. Kaikki jotka tuntevat minut ja joutuvat näkevät minut itkevät kun olen niin ruma ja näkevät minusta painajaisia. Minä olen ihan hirveä ja vihaan itseäni. Minä joudun lähiaikoina kodittomaksi ellen sitä tapa itseäni. Minä olen 36-vuotias mutta sosiaalisilta taidoiltani 3-vuotiaan tasolla ja älyllisesti 6-vuotiaan tasolla. Minä olen ihan totta vajaaälyinen, monet ihmiset ovat haukkuneet minua tyhmäksi ja eräs äidin tuttu sanoi kerran äidille, että minä olen vajaamielinen. Silloin äiti suri kovasti ja sanoi, että en ole. Äiti ja isä eivät koskaan ole hyväksyneet sitä, että yksi heidän lapsistaan on idiootti, isäkin kuoli saamatta tietää, että olen vajaamielinen. Minun sisarukset tietävät, että olen vajaamielinen eivätkä halua olla kanssani missään tekemisissä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi