Eksäni uusi naisystävä matkii minua?
Erosin eksästä pari vuotta sitten, tarkemmin sanottuna mies jätti minut tuolloin toisen naisen takia. Törmäsin nyt sattumalta sosiaalisessa mediassa tähän naiseen koska oli ilmeisesti vahingossa tykännyt jostain julkaisustani, en tosiaan paljon ole ottanut kyseisestä ihmisestä selvää koska ero oli kaikinpuolin kamala mutta toki tiedän hänet nimeltä.
Ensimmäistä kertaa sitten uteliaisuus heräsi, ja menin katselemaan kyseisen naisen sivuja. Voihan toki olla mahdollista että kuvittelen mutta kyseinen henkilö on alkanut kirjoittaa ihan samanlaisia kuvatekstejä/tägejä tms jotka on tosiaan aika tunnistettavia ja omakeksimiäni urpoiluja, ja tämän lisäksi hän näyttää nykyään ihan kopiolta minusta. Ehkäpä sattumalta, en ole tyyliltäni mikään uniikki lumihiutale, mutta ei välttämättä ihan jatkuvasti kulje kadulla vastaan. Täsmälleen samoja vaatteita kun minulla julkaisemissani kuvissa, jopa samanlaiseksi värjätyt hiukset, teksit ja julkaisut ihan vastaavia ja osa jopa täysin kopioita. Esimerkkinä nyt vaikka kun työporukan kemuihin väänsin vähän omaperäisemmän kampauksen ja otin pippaloissa kuvan, tämän naisen julkaisuissa oli kuva samanlaisesta väkerryksestä. Oli pakko kytätä kunnolla, että voiko nyt oikeasti olla ihan totta tämä. Julkaisut ja ulkonäkö aivan eri sorttia ollut silloin kun meille tämän miehen kanssa tuli ero.
Tuota noin, kuvittelenkohan nyt vain? Miksi kukaan noin tekisi? Ja ei todellakaan olla mitään teinejä, mutta tämä nainen minua monta vuotta nuorempi.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan molemmat samanlaisii trendipellejä :)
En nyt itseäni laskisi miksikään trendipelleksi, koska no sillon tämmönen kävisi järkeen. :D Samapa se mulle on miten kukakin pukeutuu ja puhuu, mutta tästä tapauksesta tuli nyt ihan järkyttävä stalkkerifiilis ihan kaikkea myöten..
Ap
Laita linkki sun ja sen uuden naisen profiiliin niin katotaas tarkemmin.
Ai nyt sitten eka kertaa uteliaisuus heräsi seli seli. Mikset vaan myönnä stalkkaavasi.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt sitten eka kertaa uteliaisuus heräsi seli seli. Mikset vaan myönnä stalkkaavasi.
Jep. Ite stalkkas ja ottaa krediitit vielä uuden lookista. Kui itsekäs.
Kumpikin siellä vuorotellen stalkkaatte toisianne :D anna muikkelin olla, jos sillä on niin huono itsetunto, että pitää matkimaan alkaa niin minkäs teet. Ota vaikka kohteliaisuutena!
Sä oot varmaan niin saatanan hieno tyyppi, että pelkkää Copy paste stalkkeria pyörii ympärillä.
Täällä ei kans ikinä saa kun vittuilua osakseen. :D Nojaa, ehkä mä otan sit kohteliaisuutena.
Ap
Jos se kovasti häiritsee, niin maksa potut pottuina. Pidä itse hetki hiljaiseloa somessa ja kun tämä nainen seuraavan kerran jotain julkaisee, röyhkeästi kopio teksti lähes sanasta sanaan ja heitä vielä samanlainen kuvakin päälle. Toista tätä muutamaan kertaan, luulisi viestin menevän perille.
Kyllä mua siinä mielessä häiritsee koska pidän itsestäni tämmöisenä enkä ole koskaan nähnyt tarvetta matkia ketään. Huvittavaa että jollain olisi tarve matkia minua. :D En jaksa edes vastata näihin vittuiluihin, en tiedä sitten onko muilla tapana katkeroitua ja kytätä eksiä ja niiden nykyisiä ja niiden eksiä diipadaabaa koska toiset osaavat erosta huolimatta jatkaa elämäänsä eikä tulhaa aikaansa moiseen paskaan niinkuin minä teen. :D
Ap
No jos erosta on pari vuotta ja sä olet vanhempi niin naisen tyyli on tietysti muuttunut vähän varttuneemman naisen tyyliksi. Ei kai ole mitään syytä matkia sinua jos kerran miehesi valitsi hänet sinun sijaasi (anteeksi, en tarkoita tätä pahalla).
Älä vaan ryhdy nyt enää miettimään asiaa vaan anna naisen touhuta mitä lystää.
Voihan olla että muutokset ovat miehen ehdottamia?
Tai naisen ulkonäkö on muokkaantunut miehen "naismaun" mukaan?
Kuinka paljon omassa tyylissäsi on sellaista mikä "kehittyi/löytyi" sinun ja exän suhteen aikana?
Ootte vaan molemmat samanlaisii trendipellejä :)