Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olkaa OIKEASTI varovaisia kun hankitte lähestymiskiellon jotkauta vastaan

Vierailija
09.12.2017 |

Ainoa taho joka oikeasti tarvitsee osoitetietonne on sähköyhtiö. Puhelin ja netti on nykyään langattomia. Sanomalehdet saa tablettiin. Aikakausilehdet tilaatte joko postilokeroon tai poste restanteen. Kouluihin, päiväkoteihin, harrastusseuroihin, pankkiin ja työnantajalle ilmoitetaan vain se turvakielto. Osoitteen SAA pysymään aika hyvin salassa jos vain haluaa.
Sitten varokaa helvetti sitä somea. Instaan voi nykyään lisätä kuvia viiveellä. Facebookissa voi säätää yksityisyyttä aika hyvin. Mihinkään, MIHINKÄÄN, ei kuitenkaan ole pakko lisätä mitään henkilötietoja.
Ennen kaikkea, älkää missään nimessä paljastako mitään henkilökohtaista netissä täysin vieraille ihmisille.
Pystyn neuvomaan teitä aika hyvin koska olen itse mies jolla on lähestymiskielto ja voin siitä huolimatta seurata eksäni ja tyttäreni elämää varsin yksityiskohtaisesti nimenomaan somen kautta. Hän ei ajattele yhtään ketä päästää kaveriksi tai mitä julkaisee kenenkin nähtäväksi. Kerrankin juttelin hänelle samaan aikaan kahden eri väärennetyn Tinder-profiilin kautta. Samaan aikaan!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto provosoi aika herkästi, eikä sen rikkomisesta poliisit tuumaa mitään. Asenne tuntuu olevan, että haetaan se äijä kiinni ja käräjille sitten, kun vuosien uhkailun jälkeen on ottanut exältä hengen pois. Epäreilua myöskin vainotulle elää pelossa ja painua maan alle, että yksi sekopää saa riehua.

Suosittelen vahvasti henkeä uhkaavassa tilanteessa sijoittamaan rahansa ns ammattimieheen.

Vierailija
22/24 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on lähestymiskielto entistä perhettäsi kohtaan?!

Pikkasen läimäyttelin sitä akkaa.

Urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti umehdotettu uudistus etenee, lähestymiskiellon saaneille tulisi jatkossa gps-nilkkapanta joka hälyttäisi heti kun menee kielletylle alueelle.

Vierailija
24/24 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa taho joka oikeasti tarvitsee osoitetietonne on sähköyhtiö. Puhelin ja netti on nykyään langattomia. Sanomalehdet saa tablettiin. Aikakausilehdet tilaatte joko postilokeroon tai poste restanteen. Kouluihin, päiväkoteihin, harrastusseuroihin, pankkiin ja työnantajalle ilmoitetaan vain se turvakielto. Osoitteen SAA pysymään aika hyvin salassa jos vain haluaa.

Sitten varokaa helvetti sitä somea. Instaan voi nykyään lisätä kuvia viiveellä. Facebookissa voi säätää yksityisyyttä aika hyvin. Mihinkään, MIHINKÄÄN, ei kuitenkaan ole pakko lisätä mitään henkilötietoja.

Ennen kaikkea, älkää missään nimessä paljastako mitään henkilökohtaista netissä täysin vieraille ihmisille.

Pystyn neuvomaan teitä aika hyvin koska olen itse mies jolla on lähestymiskielto ja voin siitä huolimatta seurata eksäni ja tyttäreni elämää varsin yksityiskohtaisesti nimenomaan somen kautta. Hän ei ajattele yhtään ketä päästää kaveriksi tai mitä julkaisee kenenkin nähtäväksi. Kerrankin juttelin hänelle samaan aikaan kahden eri väärennetyn Tinder-profiilin kautta. Samaan aikaan!

Kiitos että kirjoitit tämän vaikka sua on ilmeisesti "kusetettu". Noinhan se on ja ihan liian monet on oikeasti vaarassa tajuamatta(?) sitä ehkä itsekään. Olen _tosi pahoillani_ sun puolesta jos olet joutunut "turhaan" lähestymiskieltoon, mutta on äärimmäisen arvokasta, että teet nämä riskit näkyväksi niille jotka ovat oikeasti vaarassa. Nämä surulliset uutiset uhreista eivät oikeasti ole useinkaan ihan niin yllätyksenä tulleita kuin aina annetaan ymmärtää.