Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Finnkinon lipuista!

Vierailija
09.12.2017 |

Ostin lipun puhelinsovelluksella. Minulla on se kännykässä. Näytänkö siis kännykän näyttöä teatterin ovimiehelle? Vai pitäisikö kaiken varalta tulostaa paperille?

En ole ennen käyttänyt, anteeksi tyhmä kysymys.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, puhelimesta näytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaan käy

Vierailija
4/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytöltä näytät, piippaavat siitä.

Kannattaa vaan varmistaa että on akkua sen verran että saa näytön aika kirkkaalle.

Hyvää leffaa!!

Vierailija
5/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qr-koodi luetaan puhelimen näytöltä saliin mentäessä.

Vierailija
6/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.finnkino.fi/help/mobile_tickets

Ihan vaan avaat sen siihen näytölle, niin ne lukee sen siitä. Näin mä ymmärsin ton sivun perusteella (itsellä ei kokemusta)

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tulostaa, se luetaan puhelimen näytöltä siitä koodihässäkästä. Jos sulla on luurin näytön kirkkauden asetus alakantissa, kannattaa ehkä valmiiksi vaihtaa se kirkkaammaksi.

Vierailija
8/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä sitä, että voinko näyttää ruudunkaappauksen lipusta? Jos vaikka puhelinsovellus sattuu kaatumaan?

Sp

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vielä sitä, että voinko näyttää ruudunkaappauksen lipusta? Jos vaikka puhelinsovellus sattuu kaatumaan?

Sp

Voit näyttää ja otan itekki usein varulta kuvankaappaukset. Lähetetään myös usein miehen kanssa toiselle ne kuvat siltä varalta että toisen puhelimelle tapahtuis jotain yllättävää.

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sp

Nostan vielä tämän

Vierailija
11/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sp

Voit näyttää ja otan itekki usein varulta kuvankaappaukset. Lähetetään myös usein miehen kanssa toiselle ne kuvat siltä varalta että toisen puhelimelle tapahtuis jotain yllättävää.

Nostin itse turhaan. Kiitos kaikille auttajille!

Vierailija
12/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää koskaan finnkinoon, oli sarjaliput ja sairastuin ja makasin sairaalassa yms hoitoa joka kesti 5kk että menivät umpeen. 3kk tuota ennen tiesin jo etten pääse käyttämään ja olin yhteydessä finnkinoon, käytännössä näyttivät mulle persettä ja käskivät painumaan helvettiin.

Tämä oli puoltoista vuotta sitten ja lupaus pitää.

Muutkin vastaavat lupaukset ovat pitäneet jo yli 25 vuotta, kuten marimekon boikotointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän