Juuri kun kerroin, ettei töissä ole hyvännäköisiä miehiä, asia hieman muuttui
Lyhytaikainen työ kyseessä. En halua kertoa yksityiskohtia, mutta hän on vitsaillut kanssani ja vaikuttaa hieman kiinnostuneelta. Tietenkään en ole koko ajan seuraillut, miten hän toimii muiden kanssa. Haluaisin kuitenkin näyttää vihreää valoa, vaikka hyvin epätodennäköistä on, että hän olisi minun tyyppiäni. Olen valitettavasti hyvä pitämään pokkani jos on vaarana, että kohde huomaa kiinnostukseni. En halua nolata itseäni. Mutta jotain on tehtävä, koska olen nainen jota ei koskaan lähestytä, ainoastaan katsotaan ja kehutaan toki.
Miten näytän vihreää valoa työpaikalla? Minulla ei ole kovinkaan usein tarvetta kysyä neuvoa, koska työ on helppoa. En viitsisi olla liian läpinäkyväkään.
Kommentit (13)
Olisipa mullekin käynyt noin :)
Nyt liian myöhäistä kun nainen ei uskaltanut töissä osoittaa kiinnostustaan.
Menet vaan juttelemaan, kyllä se mies sua treffeille pyytää jos on kiinnostunut. Sanot vaikka että olisipa mies elämässä ja muista hymyillä :)
Meillä töissä yksi komea mies, mutta luonne kyllä lässäytti kaiken.
Ohjeisti naisille töitä ja itse istui vaikka työt kuuluivat hänelle.
Eli kyllä se luonne taitaa sittenkin olla se tärkein.
Mutta tuntuu tuo ulkonäkö viehättävän eräitä, siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan juttelemaan, kyllä se mies sua treffeille pyytää jos on kiinnostunut. Sanot vaikka että olisipa mies elämässä ja muista hymyillä :)
En kehtaa sanoa noin suoraan :D Enkä kehtaa jutella ellei ole oikeasti asiaa. Töistä voisin kysellä, mutta kun se olisi liian läpinäkyvää. Työ on ihan helppoa. Entä jos katson häntä usein ja odotan häneltä jotain aloitetta? Sekin kyllä hävettää :DD En tiedä miksi häpeilen näyttää kiinnostustani miehille, vaikka minua kohdellaan ihan mukavasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuntuu tuo ulkonäkö viehättävän eräitä, siitä vaan.
No voi anteeksi etten tunne tyyppiä tippaakaan :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan juttelemaan, kyllä se mies sua treffeille pyytää jos on kiinnostunut. Sanot vaikka että olisipa mies elämässä ja muista hymyillä :)En kehtaa sanoa noin suoraan :D Enkä kehtaa jutella ellei ole oikeasti asiaa. Töistä voisin kysellä, mutta kun se olisi liian läpinäkyvää. Työ on ihan helppoa. Entä jos katson häntä usein ja odotan häneltä jotain aloitetta? Sekin kyllä hävettää :DD En tiedä miksi häpeilen näyttää kiinnostustani miehille, vaikka minua kohdellaan ihan mukavasti.
Ap
No mun tapauksessa juttelin kyllä naiselle, mutta hän vain jutteli takaisin, ei hymyä ei mitään. Sitten muutti Rovaniemelle ja mä kirjoittelin perään. Oli kuulema tosi ihastunut myös muhun muttei vain uskaltanut tehdä mitään...
Nyt kyllä harmittaa ja paljon. Eli menet nyt heti jotenkin osoittamaan kiinnostustas :)
Aloitatko sä koskaan keskustelua? Jostain ihan arkipäiväisestä vaikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan juttelemaan, kyllä se mies sua treffeille pyytää jos on kiinnostunut. Sanot vaikka että olisipa mies elämässä ja muista hymyillä :)En kehtaa sanoa noin suoraan :D Enkä kehtaa jutella ellei ole oikeasti asiaa. Töistä voisin kysellä, mutta kun se olisi liian läpinäkyvää. Työ on ihan helppoa. Entä jos katson häntä usein ja odotan häneltä jotain aloitetta? Sekin kyllä hävettää :DD En tiedä miksi häpeilen näyttää kiinnostustani miehille, vaikka minua kohdellaan ihan mukavasti.
Ap
No mun tapauksessa juttelin kyllä naiselle, mutta hän vain jutteli takaisin, ei hymyä ei mitään. Sitten muutti Rovaniemelle ja mä kirjoittelin perään. Oli kuulema tosi ihastunut myös muhun muttei vain uskaltanut tehdä mitään...
Nyt kyllä harmittaa ja paljon. Eli menet nyt heti jotenkin osoittamaan kiinnostustas :)
Aloitatko sä koskaan keskustelua? Jostain ihan arkipäiväisestä vaikka...
Olen ujo enkä kehtaa näyttää suoraan mitä ajattelen. Varmaan jossain vaiheessa tarvitsee kysyä jotain työjuttua, mutta ei usein. Minua turhauttaa koska ei kukaan koskaan lähesty minua. Tuntuu että on itse vastuussa kaikesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aloitatko sä koskaan keskustelua? Jostain ihan arkipäiväisestä vaikka...Olen ujo enkä kehtaa näyttää suoraan mitä ajattelen. Varmaan jossain vaiheessa tarvitsee kysyä jotain työjuttua, mutta ei usein. Minua turhauttaa koska ei kukaan koskaan lähesty minua. Tuntuu että on itse vastuussa kaikesta. Ap
Oletko miten lähestyttävän oloinen? Ehkei se uskalla tehdä mitään jos et hymyile tai mitään.
Töissä muutenkin hankala lähestyä. Itsellä oli 10v ikäero naiseen, sekin oli aika este.
Harmittaa vieläkin tää tilanne vaikka muutti jo puoli vuotta sitten.
Pistä vaikka somessa viestiä?:) Ei kannata vaan odottaa aloitetta.
Olisiko mammoille mahdollista että keskittyisitte joskus töissä ollessanne niihin työtehtäviinkin? Mmmm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuntuu tuo ulkonäkö viehättävän eräitä, siitä vaan.No voi anteeksi etten tunne tyyppiä tippaakaan :D ap
Kuvittelin jo, että olet eräs työkaveri...no en vaineskaan. Toivon onnea ja komiaa miestä.
Up