Ostatteko Finlaysonin tuotteita
Itse en ole ostanut enää sen Tom of Finland kampanjan jälkeen. Ei mitään homoja vastaan mutta politikointi tai oman agendan ajaminen ihmisten rahoilla meni minusta yli. Sitä paitsi tuotteet oli oikeasti inhottavan näköisiä.
Nyt Finlayson saneeraa. Luultavasti tämä homoteema vei maun monelta muultakin.
Varsinkin kun asian takana on homo johtaja eikä mikään suvaitsevaisuutta edistävä aate.
Kommentit (42)
Kallis ja huono laatu.
Ja kuosit ei miellytä
EN. Kärkkäiseltä saa laadukkaampaa...
Vierailija kirjoitti:
En sen jälkeen, kun Berneristä tuli ministeri! Samalla hävitin jo kotona olevatkin...
Ja ostit Vallilaa tilalle?
Täytyykin käydä vaihtamassa Tomppa-lakanat sänkyyn.
Uppoava laiva. Voin siten konkurssimyynnistä ostaa jotain neutraalia.
En kerta päättivät boikotoida Kärkkäistä päätin minä boikotoida heitä
En juurikaan osta suomalaisia tuotteita. Ylihintaista alilaatuista kuraa pääsääntöisesti kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen ihan pihalla. Mikä ja kuka on tää Kärkkäinen. Ja miksi häntä poikotoidaan.
Muita kun Finlaysonin lakanoita ei olekaan. Eikä tule.
Jos on tuote joka miellyttää + sopiva hinta.
Pssst. lukutaito.
Myynti Suomessa on kehittynyt hyvin, ongelmia on Ruotsin kivijalkakaupoissa sekä ulkomaan lisenssitulojen tulouttamisen aikatauluissa.
No ihan sama! Meni maku koko homolobbauksessa.
Painu sinne Suoli 24:lle maailmanmenoa osastolle. Siellä näitä boikotointijuttuja riittää. :(((
ihanpihalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olen ihan pihalla. Mikä ja kuka on tää Kärkkäinen. Ja miksi häntä poikotoidaan.
Mene Suomi 24:lle siellä riittää näitä outoja tyyppejä pilvin pimein.
Minusta se Tom of Finland näyttää ihan natsilta jolla etumus pullottaa. En koskaan ymmärtänyt tätä kampanjaa ja hienoo että se nyt on ohi. Varsinkin kun se elokuvakin floppasi täysin.
Tulleet näköjään tännekin kirjoitti:
ihanpihalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Suomi 24:lle siellä riittää näitä outoja tyyppejä pilvin pimein.
Huomasin kanssa että tää sama tyyppi on tullut tännekin, liekkö saanut sieltä maailmanmenoa palstalta bannit.
Kyllä ostan, sillon kun sattuu kiva kuosi kohdalle. Eivät minusta ole sen laaduttomampia, kuin joku Marimekko tai Vallilakaan ja jos on sattunut jostain syystä joku maanantaikappale tuotteesta niin olen reklamaation kautta saanut ehjän tuotteen tai rahat takaisin. En ymmärrä miksi ne Tompat nyt on niiiin hirveitä joidenkin mielestä, eikö voisi edes vähän ottaa huumorilla asiaa tai sitten vaan ostaa niitä muita kuoseja? Tompan tuotteista kuitenkin osa tuotoista menee Amerikassa toimivalle Tom of Finland -säätiölle, eli muita tuotteita ostamalla ei edes tue mitään "kammottavia" homojen neuralisointi aatteita.
ihanpihalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt mitenkään erityisesti boikotoi, ostan jos on sopiva tuote sopivaan hintaan. Viimeksi kylpytakin -50%.
En sen jälkeen, kun Berneristä tuli ministeri! Samalla hävitin jo kotona olevatkin...