Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kopioit "nerokkaita" kommentteja IL:n kommenteista?

Vierailija
09.12.2017 |

Tulee vain myötähäpeä. "Etkö tajua, että samat ihmiset voivat olla siellä kommenteissa ja palstalla???" No tuskin moni haluaa paljastaa itseään noin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä :D

Mutta lainaa nyt joku "nerokas" kommentti sieltä.

Vierailija
2/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että porukka esittää muiden kirjoittamia IL-uutisten kommentteja ominaan palstalla. Noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen huomannut, että täällä on välillä IS:n kommenttiosiosta kopsattuja viestejä. Tosi outoa, ja miten jollakulla on edes aikaa kopsailla niitä tänne? Ilmeisesti oma aloitus ei saa tarpeeksi vastauksia, niin ketjua täytyy sitten pitää elossa näin.

Vierailija
4/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen huomannut, että täällä on välillä IS:n kommenttiosiosta kopsattuja viestejä. Tosi outoa, ja miten jollakulla on edes aikaa kopsailla niitä tänne? Ilmeisesti oma aloitus ei saa tarpeeksi vastauksia, niin ketjua täytyy sitten pitää elossa näin.

Usein nää on oikeistomielisiä nää kopioidut kommentit. Ilmeisesti trollitehtaat toimii noin. Kirjotetaan kerran ja kopioidaan joka paikkaan jotta oman mielipiteen edustus näyttäis suurelta. Epäilen että masinoitua toimintaa. Nimittäin tosi surullista jos ton takana on joku yksityishenkilö.

Vierailija
5/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sama kommentoija jakaa kommentin molemmissa paikoissa.

En näe syytä miksi näin ei voisi tehdä.

Vierailija
6/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Jos kommentoisin mielipiteeni asiasta jossain muualla, ja samaa asiaa käsitellään täällä, niin ei ymmärrä että mikä vika jos sanoo saman täällä?

Vierailija
7/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on oikein tylsää kirjoittelen itsekin muutamalle eri palstalle. Tai sitten ihmisillä on samansuuntaisia mielipiteitä. Myös rajakkitrollit ilmiselvä selitys. 

Vierailija
8/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä, minkälaisesta ilmiöstä puhut. Siis, että joku kommentoi iltasanomien keskusteluun jotain ja sitten se kopioidaan tänne ja tehdään aloitus, niinkö? Mikä tässä on siis ongelmana? Minäkin olen joskus tehnyt saman kysymyksen kahdelle eri palstalle, kun yhdellä palstalla ei keskustelu lähtenyt käyntiin. Entä sitten? 

Vierailija
9/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on joskus 10 kpl putkeen. Suoraan sanatarkasti ILstä kopioitu avlle.

Vierailija
10/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli jonkin kerran deja vu tunne, kun luin tismalleen samaa kommenttia täällä, kunnes tajusin, että olin todella lukenut sen ihan saman kommentin muualla. Oli aika Hämärän rajavyöhyke olo vähän aikaa. :D

Vierailija
11/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tällä palstalla on samassa keskustelussa samasta uutisesta kopsattu useampi kommentti? Onko silloin todennäköistä, että useampi IS-kirjoittaja on päätynyt tänne juuri samaan ketjuun ja jakanut kommenttinsa? Vai että joku muu, ulkopuolinen kopsaa kommentit samaan ketjuun? Mitä luulet?

Seuraavaksi varmasti ehdotat, että sinne IS:n kommenttiosioon on yksi ja sama ihminen kirjoittanut useamman kommentin ja hän "jakaa" ne sitten täälläkin.

Vierailija
12/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä, minkälaisesta ilmiöstä puhut. Siis, että joku kommentoi iltasanomien keskusteluun jotain ja sitten se kopioidaan tänne ja tehdään aloitus, niinkö? Mikä tässä on siis ongelmana? Minäkin olen joskus tehnyt saman kysymyksen kahdelle eri palstalle, kun yhdellä palstalla ei keskustelu lähtenyt käyntiin. Entä sitten? 

Aloituksessa saattaa olla linkki iltapäivälehden uutiseen, ja sitten ip-lehden kommenttiosiosta on kopioitu useampi kommentti tälle palstalle. Se on erikoista. Eikä kyseessä useinkaan ole mikään kysymys tai kommentin käsittely, vaan jokin uutinen, johon sitten vedetään kommentit toiselta sivustolta.

Minä olen nähnyt tätä ilmiötä ihan tavallisissa, turhanpäiväisissäkin keskusteluissa, en politiikka-aiheissa. -ei-ap-

Vierailija
13/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa saattaa olla linkki iltapäivälehden uutiseen, ja sitten ip-lehden kommenttiosiosta on kopioitu useampi kommentti tälle palstalle. Se on erikoista. Eikä kyseessä useinkaan ole mikään kysymys tai kommentin käsittely, vaan jokin uutinen, johon sitten vedetään kommentit toiselta sivustolta.

Minä olen nähnyt tätä ilmiötä ihan tavallisissa, turhanpäiväisissäkin keskusteluissa, en politiikka-aiheissa. -ei-ap-

Eli mitä erikoista siinä on? Jos joku linkittää uutisen ja sieltä pari omasta mielestä osuvinta kommenttia aiheeseen liittyen, niin entä sitten? 

Vierailija
14/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä erikoista siinä on? Jos joku linkittää uutisen ja sieltä pari omasta mielestä osuvinta kommenttia aiheeseen liittyen, niin entä sitten? 

Onhan se outoa. Niitä kommentteja ei linkitetä eikä niissä ilmaista, että tämä on jonkun toisen kommentti, joka on kopsattu muualta, vaan ne lähetetään tänne erikseen. Outoa, jos et ymmärrä, mitä erikoista siinä on. Ja edelleenkin, miten jollakulla voi olla aikaa tuollaiseen, jos ei ole mikään poliittinen trolli kyseessä? Vahvistaa vain käsitystä siitä, miten surkeaa ja ongelmaista porukkaa täällä käy.

Vierailija
15/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta?

Onko näin sinä "ei ap:ee" ;)

Vierailija
16/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kopionut? Kävikö mielessä että kirjoittaja itse?

Vierailija
17/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä urputusketjuja avaa vain semmoiset joilla ei ole mitään kiinnostavaa sanottavaa ja sitten ovat suutuksissaan kun muiden avaukset herää lentoon ja niihin kilvan vastataan ja muutenkin ap herättää hyviä tuntemuksia.

Vierailija
18/18 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia ap. ja niellään omat pettymykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä