Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta rinnan fibroomasta?

Vierailija
09.12.2017 |

Minulla todettiin rinnassa fibrooma 6kk sitten, eilen kävin kontrollissa jossa todettiin että sidekudoskasvain on kasvanut todella nopeasti sekä muuttunut reunoiltaan epäselväksi. Nyt seuraavaksi kirurgi arvio poiston tarpeen. Itse olen 22 vuotias.

Onko kenelläkään todettu fibroomaa? Tai poistettu fibroomaa? Uusiutuuko nopeasti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin 2015. Oli muuttunut pahalaatuiseksi kasvaimeksi. 

Vierailija
2/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, ei olla leikattu pois. Joka päivä pelkään että alkaa muutua pahanlaatuiseksi kasvaimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löydettiin fibrooma ollessani 16-vuotias. Olen nyt 32 ja fibrooma uusiutunut nyt 6 kertaa.. Lääkärikin sanoi suoraan että seuraavan kerran se saattaa olla syöpää..

Vierailija
4/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibroadenoma.

Vierailija
5/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla satunnaislöydös, pari kertaa seurattu ettei ole lähtenyt kasvamaan. Rinta kipuilee välillä kierron mukaan ja tuo adenooma voi sitä aiheuttaa. Viimeksi käydessäni gynekologilla, hän sanoi että fibroadenoomat eivät muutu pahanlaatuisiksi.

Vierailija
6/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Tai lääkärit luulivat sen olevan fibroadenooma, 6kk seurattiin myös kunnes selvisi että kyseessä onkin syöpä. Nyt olen ollut terveenä pitkän aikaa. Kannattaa vaatia poistoa.

Vierailija
7/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla satunnaislöydös, pari kertaa seurattu ettei ole lähtenyt kasvamaan. Rinta kipuilee välillä kierron mukaan ja tuo adenooma voi sitä aiheuttaa. Viimeksi käydessäni gynekologilla, hän sanoi että fibroadenoomat eivät muutu pahanlaatuisiksi.

Fibro voi muuttua pahanlaatuiseksi joissakin tapauksissa. Sen vuoksi se kannattaa poistaa. Kysy esim. syöpäyhdistyksestä. Eri asia on, haluaako joku elää epätietoisuudessa kovin kauaa. Parempi poistaa kun poistaa sitten, kun muutos on jo tapahtunut.

Vierailija
8/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on löytynyt

Vierailija
9/9 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Mee lääkäriin