Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaiden silmäluomien kirous

Vierailija
09.12.2017 |

Onko täälä muita joilla on erityisen raskaat silmäluomet? Harmittaa etten voi oikein laittaa luomivärejä tai mitään, koska ne ei näy. :/ Näytän ihan aasialaiselta.. Nuorena pidin silmiäni rumina mutta olen ne nyttemmin hyväksynyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ikää 48v ja olen ikäni kärsinyt raskaista luomista:(

Olen harkinnut jo pidempään, että leikkauttaisin ne täytettyäni 50v.

Onko kellään kokemusta leikkauksesta? Miten "raskaat" kulmien pitää olla, että pääsisi leikkauttamaan ne kunnallisella puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ikää 48v ja olen ikäni kärsinyt raskaista luomista:(

Olen harkinnut jo pidempään, että leikkauttaisin ne täytettyäni 50v.

Onko kellään kokemusta leikkauksesta? Miten "raskaat" kulmien pitää olla, että pääsisi leikkauttamaan ne kunnallisella puolella?

Saat leikkauksen julkisella puolella, jos luomesi ovat niin raskaat, että haittaavat näkökenttää. Itselläni ovat laskeutuneet jo näkökenttään, mutta eivät juuri haittaa elämääni, joten saavat olla sellaiset kuin ovat.

Vierailija
4/4 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 50 vuotias nainen olen myös ollut aina raskasluominen.

Olen mielestäni ikäisekseni aika rypytön ja hyvin säilynyt. Ehkä otsassa on syvempi ryppy, johtuen nuoruudesta alkaneesta kulmien nostelusta, jotta sai itseäni häirinneitä luomia nostettua.

Juuri eilen illalla saunassa rakas 32 vuotta kanssani naimisissa ollut mieheni sanoi kuitenkin niin kauniisti.

-Sinulla on ihanat vahvat hiukset, pienet söpöt korvat ja kauniit silmät. Tämä riittää minulle ja vahvisti ajatukseni siitä, että olen lurppaluominen kaunis hänelle, sille ainoalle, jonka mielipiteellä on minulle merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi