Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia?

Väsynyt
09.12.2017 |

Hei! Minulla vähän sekava tilanne, jonka miettiminen päivästä toiseen alkaa väsyttää.
Mieheni äiti on siis yksinäinen ja työtön ihminen. Hän haluaisi käydä luonamme päivittäin ja mieheni haluaa myös että hän käy mutta tietää että minä en halua. Kuskailee anoppia joka paikkaan. Hän on maksanut anopille autokoulun, jota ei ole vieläkään päässyt läpi (2 kertaa yritti). Meillä on 1 lapsi, minä hoitovapaalla ja mies opiskelee joten ylimääräistä rahaa ei ole ja nekin pitäisi säästää.. anoppi puhuu usein kuinka tarvitsee oman auton, vaikka eihän työttömällä voi olla rahaa pitää edes autoa. Ennen anoppi tuli taloomme ilmoittamatta mutta kerran hän ryntäsi huoneeseen aamulla kun nukuimme ja silloin itsellä paloi päreet ja tein siitä lopun. Siitä lähtien hän soittaa ennen kun on tulossa. Joskus kun olin itse kaupungilla hän soitti minulle ja sanoi että hän ei ole käynyt meillä kahteen päivään eikä jaksa istua yksin kotona. Argh kun v*tuttaa. Onko muilla ollut samanlaisia tilanteita, olisi kiva kuulla kokemuksia että olenko itse vain liian itsekäs kun en halua että anoppi on niin paljon elämässä. En haluaisi että oma äitinikään olisi niin paljon eli ei johdu siitä että en vain tykkäisi anopista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa, onko "normaalia". Mutta hyvin epätavallista kyllä. 

Mitä näihin samantyyppisiin aloituksiin voi muuta sanoa kuin keskustelemalla täytyy edetä. 

Miehesi on riippuvainen äidistään ja tämä miehestäsi tosi paljon. Anoppi on yksinäinen, mutta seuraa ja vähintäänkin henkistä hellyyttä kaipaava ihminen. 

Rajat on kuitenkin laitettava, ei kukaan voi rynnätä toisten makuuhuoneeseen tuosta vain. Ilmeisesti avaimet siis ovat hänellä. Vaikea niitäkin tietysti on pois ottaa, jos yhteisymmärryksessä on annettu. 

Joitain pelisääntöjä nyt tarvitaan kuitenkin. 

(tulipa ympäripyöreä mitäänsanomaton vastaus, mutta en nyt parempaan pysty. Näihin jätä se sika -juttuihin en lähde.)

Vierailija
2/2 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Joo avaimet annettu yhteisymmärryksessä ja niiden suhteen ei ole ollut enää ongelmaa. Olen itse vain tullut katkeraksi jollain tavalla anoppia ja miestä kohtaan kun tuntuu että mies esim soittelee töistä enemmän äidilleen kuin minulle. Hän on myös erittäin omistavainen meidän vauvaa kohtaan. Kerran oli täällä ja sanoi minulle että meneppäs tuonne oven ulkopuolelle katsotaan alkaako vauva itkemään minun perään, sanoin että en todellakaan testailemaan viatonta lasta ja oli sitten mennyt minun huomaamatta rappukäytävään. Ei todellakaa tee mieli antaa lasta hoitoon tommoselle joka yrittää jollai tavalla tehdä lasta itsestään riippuvaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi