Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuiko Finlayson "hiljaisen boikotin" uhriksi?

Vierailija
09.12.2017 |

Ihmiset jotka eivät kehtaa sanoa boikotoivansa avoimesti homo-humanitaarinen maahanmuutto-linjaa, tekevät sitä hiljaa päivittäisillä valinnoillaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hirveästi rahaa ostella Finlaysonin tuotteita, joten boikottini ei varmasti mitään vaikuta, mutta kyllä, mua ällöttää sen firman julkisuuskuva ja välttelen sen tuotteita.

Vierailija
2/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla jos näin todella on käynyt. Mediatilaahan Finlayson sai valtavasti, joten näkyvyys ei ollut ongelma. Kertoo aika paljon suomalaisista naisista jos boikoitoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se nyt ihme, ettei 99% suomalaisista haluakaan ostaa ja käyttää homolakanoita, vaikka trendipellet niitä Punavuoressa ihailevatkin.

Vierailija
4/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole hirveästi rahaa ostella Finlaysonin tuotteita, joten boikottini ei varmasti mitään vaikuta, mutta kyllä, mua ällöttää sen firman julkisuuskuva ja välttelen sen tuotteita.

Niinpä. Eli firmassa elettiin omassa kuplassa jossa kaikki tutut ja lehdistö kehuivat. Asiakkaat vain unohtuivat siinä täpinässä. Näitä uusi linja "ällötti".

Vierailija
5/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että ihmiset kuvittelevat vieläkin, että finlayson valmistaa tekstiilejä. Se Finlayson meni konkurssiin jo vissiin -80 luvulla. Tuo nykyinen tilaa tekstiilit kauko-idästä ja painattaa niihin hauskoja kuvia.

Markkinointifirma. Liikevaihto n. 20 miljoonaa euroa.

Vierailija
6/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ne lakanat olisivat olleet ihan yhtä mauttomia ja ällöttäviä, vaikka kuvituksena olisi käytetty homojen sijasta heteroita

Vierailija
7/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson ja Vallila molemmat boikottilistalla.

Vierailija
8/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä edelleen ostan Finlaysonin tuotteita, kun haluan kunnollista laatua kotiini. Eikä mua haittaa joidenkin Tom of Finland -kuosien olemassaolo, itelle ostan toisenlaista. Harvakseltaan, sillä uusin liinavaatteita vain sitä mukaa kun vanhat kuluvat käyttökelvottomiksi - ja Finlaysonin tuotteilla käyttöikä on kiitettävän pitkä. 

Vierailija
9/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mää 2 lakanaa ostanut ja yhden setin kesäalesta. Kun on 50% ale. Siltikin maksoi 30 euroa ja laatu ei ole annoa yms kummempaa. Lakanoita ei tartte usein ostella

Vierailija
10/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niiden kuosit ovat vaan olleet jo vuosia niin kamalia ettei ole tehnyt mieli ostaa niitä  tavaroita. Sama homma Vallilan ja Marimekon kanssa.Vihaan printtejä.

Vierailija
11/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki huomio ei ollutkaan hyvää huomiota

Vierailija
12/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä edelleen ostan Finlaysonin tuotteita, kun haluan kunnollista laatua kotiini. Eikä mua haittaa joidenkin Tom of Finland -kuosien olemassaolo, itelle ostan toisenlaista. Harvakseltaan, sillä uusin liinavaatteita vain sitä mukaa kun vanhat kuluvat käyttökelvottomiksi - ja Finlaysonin tuotteilla käyttöikä on kiitettävän pitkä. 

Ne lakanat ovat aivan samoja lasten Vietnamissa ja Kiinassa tekemiä kankaita kuin muidenkin. Hinta on kalliimpi järjettömien markkinointikustannusten takia.

Vierailija
13/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson tuntuu pahalta iholla. On lakanat sieltä, mutta jatkossa ostan jotain muuta merkkiä kokeilun vuoksi

Vierailija
14/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi koko firmaa boikotoida vain siksi, ettei satu jostain heidän kuosistaan tykkäämään... Johan on lapsellista.

Vierailija
15/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, te kärkkäästi kommentoivat trollit - 99.9% suomalaisista ei tykkää natseista, deal with it.

Vierailija
16/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olisikin laatua, mutta ei. Myyvät kotimaisen laadun mielikuvan varjolla huonoa laatua kovaan hintaan. Miten voi olla, että kallis JF-malliston pyyhekin repeää vuoden käytön jälkeen? 

Vierailija
17/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sitä on natsi jos ei osta Finlaysonin tuotteita?

Vierailija
18/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka eivät kehtaa sanoa boikotoivansa avoimesti homo-humanitaarinen maahanmuutto-linjaa, tekevät sitä hiljaa päivittäisillä valinnoillaan.

En ole asiasta hiljaakaan, tuon kyllä mielipiteeni tarvittaessa esille, en ole koskaan pelännyt muiden mielipiteitä.

Mulla on ollut myös täysboikotti päällä homotuksesta alkaen.

Vierailija
19/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut boikotoi Kärkkäistä, minä Finlaysonia ja Vallilaa.

Vierailija
20/43 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin ostaa lisää finlaysonia, kiitos ap kun muistutit! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan