Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitteko aivan poikki itsenäisyyspäivän jälkeen? Rytmit sekaisin jne.

Vierailija
09.12.2017 |

Oliko kukaan muu aivan poikki itsenäisyyspäivän jälkeen? Minulla vapaapäivä laittoi rytmit ja unen sekaisin ja olin torstain ja perjantain niin väsynyt, etten meinannut pysyä hereillä töissä. Nyt viime yönä nukuin yhtä soittoa 11 tuntia.

Kaiken lisäksi on meinannut flunssaa pukata. Kaipa siihenkin voi liittyä väsymystä.

Onko muita, joilla arkivapaa laittaa rytmit aivan sekaisin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla synkooppia niinku jazzissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä nukuin 15 tuntia.

Vierailija
4/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on väsyttänyt viime aikoina. Jo ennen itsenäistyyspäivävapaata. Tämä on ollut pikemminkin uupumusta. Itsenäisyyspäivä vaan pahensi asiaa.

ap. 

Vierailija
5/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kauhia jetlaag täälläki.

Ei tee hyvää kattoo niitä kättelyjä, oon varmaan allerginen.

Se valvominen ja ne piparit, popparit ja kuoharit. Turposin niin että hyvä kun mahduin ovesta ulos töihin aamulla.

Pitäis kieltää tuollaiset televiisio-ohjelmat..

Vierailija
6/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa väsyttää.

Vierailija
7/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin kättelyjen ajan sohvalla puoliunessa. Juhlia varten suunnittelin hienon Suomi100-menun (suunnittelin täytekakkua, graavilohivoileipiä ja itse tehtyä saaristolaisleipää, karjalanpiirakoita jne.), mutta en saanut mitään aikaan. Karjalanpaistin sain valmiina ja juuri ja juuri jaksoin tehdä lakkakiisselin jälkkäriksi. Että tämmöiset juhlallisuudet oli meillä. 

Jospa se on tämä flunssainen olo, mikä osaltaan vaikuttaa. 

ap. 

Vierailija
8/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut parempikin olo. Neljän päivän riekkuminen alkaa vaatia veronsa. Aikaisemmin aamulla lensi laatta. Juuri sain aamukahvit alas ja ehkä se ja leivät pysyy sisällä? Sentään ensimmäisen kankkuspanon sain ennen kahvia. Nyt pitäisi aloittaa loiventavat mutta epäilyttää pystyykö kaljaa nielemään oksentamatta?

On se niin hanurista että krapulaan ei ole toimivia laillisia lääkkeitä. No niin huonoa hissliikettä kurkussa. Kalja ei osaa päättää tuleeko samantien ylös vai pysyykö sisällä? Piti jo käydä pöntön vieressä mutta väärä hälytys. Eiköhän tämä tästä helpota kun saa pari-kolme purkkia nieltyä. Onneksi kaksi päivää aikaa toipua ennen kun pitää töihin pystyä.

Vierailija
9/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä päivästä?

No en todellakaan. Olin työmatkalla ja aikaeroakin oli 6h. Silti ihan normiajassa

Vierailija
10/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töissä pitää tehdä viiden päivän työt neljässä päivässä.

Vierailija
11/11 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin torstaina ihan maanantaita ja perjantaina olin tiistaissa...