huuto-netistä...
tiedättekö myyvätkö siellä tietyt nimimerkit uusia tavaroita? itse olen oikeastaan kiinnostunut vain käyttämättömästä tavarasta, mutta olen innostunut huuto.netistä. tiedän yhden nimimerkin vain, joka myy siellä käyttämätöntä tavaraa, laukkuja ja kelloja+koruja.
viivi
Kommentit (4)
Minulla on siellä myynnissä pääasiassa uusia lastenvaatteita ja leluja, käytettyjä vaatteita myös jonkin verran. Mutta myyn vain todella hyväkuntoisia/uudenveroisia käytettyjä, enemmän käytetyt vaatteet menee suoraan mm. taaperokassi-keräykseen. Tällä hetkellä kaikki tuotto Huuto.netistä menee Taaperokassien hankintoihin (kasseja tulossa 10kpl) ja rahallisena tukena keräykselle. En tosin myy siellä tällä nimimerkillä... =)
en oikeastaan etsi sinänsä mitään, mutta laukkuja, kenkiä, koruja, lastenvaatteita + tarvikkeita, pleikkari 2 pelejä olen katsellut. Jotain ostanutkin jos on kohdalle jotain kivaa sattunut. mutta tosiaan vain uudesta olisin kiinnostunut (tai sitten TODELLA vähän käytetystä).
muuten on mahdoton kertoilla ketkä siellä myyvät uutta...kun siellä on kuitenkin tuhansia myyjiä
eli laita hakukoneeseen vaikka hakusanat uusi ja hakemasi tuote...sillä pitäis jotain löytyä :)