Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entiset miehet

Vierailija
08.12.2017 |

Tuli mieleen sellainen juttu että minun tärkeimmät exät ja ihastukset on päättyneet aina yhteyden täydelliseen katkeamiseen, riittaan ja hylkäykseen ja minä yksin olen saanut riehua etäältä ja haukkua ja raivota ja tehdä temppujani ja nämä mun miehet vaan on olleet hiljaa eivätkä reagoineet mitenkään vaikka miten olen puhunut julkisesti heistä ja solvannut. Sitten ajan kuluessa ne vaan jää siihen tilaan että ne ei katoa vaan vähän niinkuin tykkää. Yksi eksä kuljettaa ja auttaa kun tarviin ja on tukena miesongelmissakin laitan viestejä. Toinen pyrkii lähelle kuuntelemaan kun puhun asioitani jollekin. eli ne ei vaan katoa kokonaan eikä vihaa vaikka riehun ja teen pahojani. Kummia. Uusin mies sama juttu, ei sano sanaakaan minulle ei tevehdi vaikka kosketan mutta ei myöskään sano mitään pahasti tai muuta. Vähän niinkuin jää auki tilanne. Mitä mieltä olette...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot niin paska akka. Ihan umpi paska.

Vierailija
2/4 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat käyttäytyä paremmin kuin sinä.

(vaikka suhde olisi päättynyt Riittaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki suhteet päättyneet Riittaan? Tiedätkö yhtään miksi se iskee just sun miehiä vai onko sillä pohjaton saalistusvietti ja se vie muidenkin miehet?

No mutta tosissaan, kuulostat tosi raskaalta ihmiseltä ja ne miehet saattaa roikkua sussa ihan vaan koska ne jostain omista syistä kaipaa sun hyväksyntää ja ehkä seksiäkin, jopa yhteenpaluuta. Et siis sanonut miksi yhteys katkeaa, mistä riidellään ja kuka hylkää niin vähän paha kommentoida kunnolla.

Vierailija
4/4 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole raskas ihminen paitsi sitten kun asiat alkaa mennä huonosti. En ole siis vaikeana ihmisenä tunnettu mutta myönnän että kun välirikko tulee niin sitten muutun skorppari luonteeksi ahdistun ja teen kaikesta julkista. Tuo oli hyvä tuo Riitta, kirjoitusvirhepaholainen mutta joo itseasiassa pari suhdetta on kaatunut siihen kun on ollut toisia naisia rinnalla tavalla tai toisella. Joku suhde on kaatunut kun mies ei ole ollut tarpeeksi tosissaan kai tai en tiedä edes oikeita syitä. Huonosti ovat kaikki päättyneet joka tapauksessa mutta silti tuntuvat jollain tapaa jäävän, eivät puolustaudu, anna takaisin, anna kuulla kuunniaansa eli eivät sano mitään ja ovat vaan hiljaa. Ovat vielä aika voimakkaita luonteita kaikki. Kummia nuo miehet, en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi