Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun miesongelmani

Vierailija
08.12.2017 |

Olen tapaillut nelisen kuukautta miestä joka on kaikin puolin mukava. Yhtä asiaa lukuunottamatta. Hän ei halua tavata ketään ystäviäni eikä vanhempiani. Ei myöskään pyydä tapaamaan omia vanhempiaan. Pari hänen ystäväänsä olen tavannut.
Olen kysynyt miksi ei halua tavata ketään minun tuttujani ja vastaus on että hän ei pidä ihmisistä eikä halua joutua riitoihin tuttujeni kanssa.
Kannattaako suhdetta jatkaa kun muuten viihdymme yhdessä todella hyvin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka. Kohta kieltää, että sinäkään et enää saa tavata ystäviäsi/sukulaisiasi.

Vierailija
2/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka. Kohta kieltää, että sinäkään et enää saa tavata ystäviäsi/sukulaisiasi.

Ei, hänen mielestään saan tavata ketä vain, myös pria miespuolista kaveriani. Muutenkaan ei rajoita minun tekemisiäni. Itse ei vain halua osallistua mihinkään jos emme ole kahdestaan.

ap

Vierailija
4/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. En vain ole kiinnostunut kenestäkään naisen kavereista. Perheen toki voin tavata, mutta ei kiinnosta kaverit. Näiden ominaisuuksien vuoksi ei voi edes naista saada.

Vierailija
5/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on vielä tuore niin mikä kiire tuolla asialla nyt olisi.

Vierailija
6/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, hänen mielestään saan tavata ketä vain, myös pria miespuolista kaveriani. Muutenkaan ei rajoita minun tekemisiäni. Itse ei vain halua osallistua mihinkään jos emme ole kahdestaan.

ap

No onpa tosi ”kiva” mies. Hän nyhjöttää kotona odottamassa sua. Ei tule suhde onnistumaan, kun olette noin erilaisia.

Vierailija
7/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi olla isommassa porukassa jos teillä menee kahdestaan hyvin ja mies ei yritä rajoittaa sinun menojasi. Kaikki nyt ei vaan viihdy esimerkiksi pariskuntatapaamisissa.

Vierailija
8/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No onpa tosi ”kiva” mies. Hän nyhjöttää kotona odottamassa sua. Ei tule suhde onnistumaan, kun olette noin erilaisia.

Kyllä hän omia kavereitaan tapaa. Tosin viihtyy erinomaisesti yksin kotona harrastustensa parissa.

ap

Vierailija
9/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla narsisti?

Tai hän on voinut tehnyt jotain ikävää menneisyydessään, josta ei halua puhua koska olette vasta tavanneet. 

Vierailija
10/10 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei pidä sua ihmisenä? Jos ei kerran ihmisistä pidä?

Miksi haluat tällaisen riippakiven vaivoiksesi? Hyvien puolien täytyy sitten olla melkoiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme