Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävälle olisi noloa, jos olisin läski

Vierailija
08.12.2017 |

Mitä mieltä olette poikaystävästä, joka sanoi, että hänelle olisi tosi noloa, jos olisin läski?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan okei. Sanoisin miehelle takaisin että kyllä minuakin hävettäisi jos hän olisi lihava.

Vierailija
2/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa voi olla todella monella tapaa. Poikaystäväsi voisi olla esimerkiksi tyhmä, köyhä, pieni munainen, hintelä, lihava, lättäjalkainen, hörökorvainen, epäsiisti, epäsosiaalinen, hyperaktiivinen....

Mies eikä poika enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jo noloutta tarpeeksi, poikaystäväsi on tyhmä kuin saapas, NOLOA, NOLOA.

Vierailija
4/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin pelottaisi olla sellaisessa suhteessa. Vaikka tiedän että osaan nykyään kytätä painoani niin silloin kun aloitin yliopiston paino vaan salakalvasti tuli huomaamatta kaiken stressin seurauksena, luulen että niin voi periaatteessa käydä kenelle vaan jos sattuu sellaiset olosuhteet. Kyllä moni mies joka oli ennen laiha vihasi läskejä onkin myöhemmin itse lihonnut aikamoiseksi että en tiedä mitä ne sitten ajattelee itsestään, en ole kehdannut kysyä. 

Vierailija
5/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä Ap. Kyllähän se olis noloa

Vierailija
6/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poikaystäväsi määrittelee läskin? Monelle BMI 21 on jo liikaa, kun alipainoisuutta pidetään normina. Saati fitness-vartaloa.

Vierailija
7/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompi tässä ketjussa on se, joka ei osaa edes yhdyssanoja.

Vierailija
8/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolompi tässä ketjussa on se, joka ei osaa edes yhdyssanoja.

Itse et osaa alkeellisimpiakaan pilkkusääntöjä.

Vierailija
9/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron. Itse asiassa otin eron kerran sellaisesta joka arvosteli muiden ihmisten painoa. En voinut kuvitella häntä samoihin perhejuhliin tekonivelellisen todella lihavan tätini kanssa. Pidän mieluummin tätini onnellisena :)

Vierailija
10/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa se olisi sinulle itsellesi

Vierailija
11/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolompaa se olisi sinulle itsellesi

Tämä juuri, kun ei ole. Olen naisena tottunut, että paino saattaa vaihdella, joten en ole enää ottanut siitä niin kovaa stressiä. Poikaystävä ilmeisesti on. t. ap

Vierailija
12/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan olis noloa etenkin jos itse on normaalikokoinen ja puoliso sellainen kaikensyövä tynnyri.

Vierailija
13/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eron. Itse asiassa otin eron kerran sellaisesta joka arvosteli muiden ihmisten painoa. En voinut kuvitella häntä samoihin perhejuhliin tekonivelellisen todella lihavan tätini kanssa. Pidän mieluummin tätini onnellisena :)

Niin, suvaitsevaisuuden puute minua ja muita kohtaan huolestuttaa tässä kommentissa. Elämässä kun voi sattua mitä tahansa. Rajoittuuko suvaitsemattomuus vain lopulta painoon, entä vanhetessa tai sairastuessa? t. ap

Vierailija
14/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan olis noloa etenkin jos itse on normaalikokoinen ja puoliso sellainen kaikensyövä tynnyri.

Mikä siitä tekee noloa?

Vierailija
15/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten poikaystäväsi määrittelee läskin? Monelle BMI 21 on jo liikaa, kun alipainoisuutta pidetään normina. Saati fitness-vartaloa.

Kai BMI >25 on se maaginen luku. t. ap

Vierailija
16/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ainakin pelottaisi olla sellaisessa suhteessa. Vaikka tiedän että osaan nykyään kytätä painoani niin silloin kun aloitin yliopiston paino vaan salakalvasti tuli huomaamatta kaiken stressin seurauksena, luulen että niin voi periaatteessa käydä kenelle vaan jos sattuu sellaiset olosuhteet. Kyllä moni mies joka oli ennen laiha vihasi läskejä onkin myöhemmin itse lihonnut aikamoiseksi että en tiedä mitä ne sitten ajattelee itsestään, en ole kehdannut kysyä. 

Niinpä, elämäntilanteen mukaanhan se paino etenkin naisilla hormonitoimintojen muuttuessa saattaa vaihdella. Miehissä olen huomannut samaa, että eivät omaa ylipainoaan huomaa ja silti rajusti arvostelevat tyttöjen ja naisten ulkonäköä. t. ap

Vierailija
17/17 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi poikaystävä on nolo, kun tuollaista laukoo.