Mulla ei oo yhtään ystävää
Olen siitä surullinen ja masentunut. Ei ketään kenen kanssa voisi jakaa ajatuksia. Kai minä olen viallinen.
Kommentit (10)
Liity mielenterveysyhdistykseen tai kts "Mieli maasta".
Olen todella pahoillani puolestasi :(
Muista kuitenkin, että todella harvalla on sellaisia ystäviä, joiden kanssa ei tulisi paha mieli jostakin asiasta. Palstallakin ihmisillä on tuhansittain ongelmia ystäviensä kanssa. Säästyt siis kaikilta näiltä ongelmilta! :)
Ei ole minullakaan enää, ennen oli yksi, mutta välit meni, kun sairastuin masennukseen, enkä enää niellyt kaikkea, mitä ennen tein. Olisi pitänyt pitää suunsa kiinni. Olisi sittenkin pitänyt kestää se kaikki, jotta olisi edes se yksi kaveri vielä elämässä. Hän oli kuitenkin itse mahtava tyyppi.
Ei mullakaan mutta ymmärrän ettei ole kun olen kusipää.
Eipä mullakaan ole. Onhan tämä vähän ikävää. Ei meissä vikaa ole, tai ehkä ollaan jotenkin huonosti sosiaalistuneita, mutta täähän on suomessa käsittääkseni aika yleinen ongelma, yksinäisyys siis.
Harvalla on oikeita ystäviä, jotka pysyvät rinnalla vaikeuksissakin. Hyvänpäivän tuttuja on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mullakaan ole. Onhan tämä vähän ikävää. Ei meissä vikaa ole, tai ehkä ollaan jotenkin huonosti sosiaalistuneita, mutta täähän on suomessa käsittääkseni aika yleinen ongelma, yksinäisyys siis.
Ehkä nyt olisi kannattavaa satsata ystävyydensillan rakentamiseen Suomessa. Suomi on täyttänyt 100 v. Haluammeko pitää saman ongelman mukana kun Suomi täyttää 200 v. ja 1000 v.? Vai olisiko aika alkaa rakentamaan ystävyydensiltoja jo tänään?
Mulla on koira ystävänä. Ihmiset on jostain syystä aina karsastanu mua.
Ilmoittaudu johonkin ryhmäharrastukseen mukaan