Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko nämä paniikkikohtauksia

Sekoamassa
08.12.2017 |

Heräsin toissayönä_valtavaan_pelon tunteeseen! En yhtään tiennyt missä olin vaikka ihan omassa kodissa ja huoneessa nukuin. Ensimmäinen ajatus oli pakeneminen ja että joku olisi muka ollut tulossa vahingoittamaan mua.
Kesti ehkä 3-4min eli verrattaen tosi lyhyt aika mutta sitäkin hirveempi kokemus..

Viime yönä sama toistui :( pakokauhu, en taaskaan tiennyt missä olin! Tällä kertaa alitajusesti "seurasin" kosketuksella mieheni jalkoja ja niitä seuraamalla pääsin "turvaan" sängyn päätyyn..hengittelin ja kasasin itseni. Toissayönä en muistanut miestäni vieressäni ollenkaan.

Herätä nyt pakokauhuun ja hirveeseen tärinään? Ettei muista missä on? Ihan pimeetä. Mitä tää on?
Jostain syystä en kyennyt herättämään miestä kummallakaan kerralla. Ja miksen muistanut sillä hetkellä missä olin mutta jälkeenpäin muistan kaiken noista "kohtauksista"? Niin outoa..oon ihan pihalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta paniikkikohtaukselta.

Vierailija
2/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus? Paniikkikohtaus tuo ei todellakaan ole. Kumpa ne olisivatkin vain tuollaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa painajaisunta taisit nähdä.

Vierailija
4/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä kuulostaa unihalvauksilta. Olen itse saanut lyhyen ajan sisällä pari ensimmäistäni ikinä ja tunne oli juuri tuo mitä kuvasit; kamala ahdistus ja pakokauhu. Muistatko että kykenitkö liikkumaan noiden kohtausten aikana?

5/5 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuulostaa kurjalta kokemukselta. 

Mielestäni on parempi käydä lääkärillä arvioituttamassa omaa terveydentilaa. Nettipalstoilla vastauksia voi tulla ihan millaisia tahansa. On mahdollista, että kyse on esim. lääkityksen sivuvaikutuksista tms. Mutta näihin asia selviää vain lääkärillä, ei arvailemalla.