Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lihavampi kuin ennen lapsia?

Vierailija
07.12.2017 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen

Vierailija
2/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan. Tai kyllä, painan 3,5 kg enemmän. Esikoinen on nyt 19 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Sehän olisi elämän tuhlausta. Heti imetyksen aikana lähtivät vähäiset kilot, ja mahduin vanhoihin farkkuihin parissa kuukaudessa synnytyksestä. Tai silloin kokeilin ensimmäisen kerran, ehkä olisin mahtunut jo aiemmin.

Vierailija
4/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi lihavampi, olisi pettänyt miehensä. Pari kiloa voi tietenkin aina lihoa, sillä ei ole merkitystä. Mutta kymmenen on jo väärin puolisoa kohtaan. Ja parikin, jos lähtökohta on jo suuri!

Vierailija
5/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi lihavampi, olisi pettänyt miehensä. Pari kiloa voi tietenkin aina lihoa, sillä ei ole merkitystä. Mutta kymmenen on jo väärin puolisoa kohtaan. Ja parikin, jos lähtökohta on jo suuri!

Moi Tape!

Yrittikö Tiina syödä keksin?

Vierailija
6/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Raskauskilot lähtivät kyllä saman tien, mutta ikä on muuttanut tilanteen. En kyllä haluaisikaan olla 50-kiloinen.

Vierailija
7/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen ensimmäistä ja toista lastani 63kiloo ja nyt kolmannen jälkeen 20kiloo enemmän.Yritän kokoaika laihuttaa koska nolottaa olla plösö.Onneks oon aika pitkä mutta ei se kaikkee anna anteeks.

Vierailija
8/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tarkkoja ollaan niin painan vähän vähemmän kuin ennen lapsia. Olen mies ja mulla tuo paino tahtoo ennemmin tippua kuin nousta. Pituutta 180 ja enimmillään olen saanut painon 80 kiloon. Syön kuin pientä isompi eläin ja kaljaakin menee toisinaan. Ex joskus vinoili ettei tuon tarvi kuin tehdä lumityöt niin laihtuu kilon tai kaksi.

Heh pahimmillaan ärsyyntyi niin että laihdun piereaisemalla. Se on näitä juttuja kun toinen ottaa helposti kiloja ja toinen ei. Siinä se helposti kiloja ottava ärsyyntyy kun toinen ei liho älyttömistä syömisistä huolimatta.

Esimerkki älyttömästä. Ensin oma pitsa, sitten puolikas mikä jäi naiselta syömättä. Sitten suklaata levy ja iltaa istuen yli 20 kaljaa sipsejä napostellen. Niitä meni kaksi pussia ja dippiäkin piti tehdä lisää. Ex oli monta kertaa ettei yksinkertaisesti tajua mihin ne kaikki katoaa? Sitä vaivasi niin v.t.sti kun mikään ei kerry mulle läskinä.

Vierailija
9/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n 3 kiloa mutta toisaalta esikoisrn syntymästä on jo 36v.

Vierailija
10/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, oon päässy vitosella alkavaan painoon. Hyvä minä, pidän itsestäni huolta nääs enkä ole mammautunut ;)

Vierailija
11/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan n. 10 kg vähemmän nyt kuin ennen lapsia.

Vierailija
12/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En..Paino nousi raskausaikana +15kg,mutta synnärille jäi melkein 20 kg...

Vierailija
13/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hieman kevyempi (ennen 167cm 59kg, nyt 54kg), mutta valitettavasti vartalo silti paljon rumempi kuin ennen lapsia: löysä vatsanahka, raskausarpia ja  muutaman sentin leveämpi lantio. Ei ole auttanut jumppa. Painoa tuli ekassa raskaudessa 8  ja toisessa 6,5kg.

Vierailija
14/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan saman verran kuin ennen lapsia.

Vierailija
15/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Lapsi reilun vuoden nyt. Imetys ja valvomiset vei viimeisetkin rasvat kehosta. Yksilöllistä se on, joillekin ruoka maistuu jos vähänkään ahdistaa tai on kiireistä ja toisilta häviää ruokahalu. Lapsetkin on niin erilaisia. Toiset antaa levätä ja toiset eivät. Myös perhetilanne vaikuttaa. Ero tai parisuhteen ongelmat...lapsien lukumäärä.

Vierailija
16/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan kilon vähemmän kuin ennen raskautta. Lapseni on nyt vuoden ikäinen. Raskauden aikana paino nousi 10 kiloa ja 8 kiloa jäi laitokselle. Loput kilot lähtivät muutamassa viikossa. Tuttavapiirissäni olen huomannut, että he jotka liikkuvat ja syövät terveellisesti jo ennen raskautta, niin ovat hoikkia myös raskauden jälkeen tai ainakin melko pian raskauden jälkeen. He jotka taas ovat olleet välinpitämättömämpiä jo ennen raskautta, niin olisivat todennäköisesti lihavempia ilman raskauttakin. Pelkästään lapsettomuus ei ole mikään hyvän kropan vakuus, sillä jotkut tuttavani ovat vuosien saatossa lihoneet ja löysistyneet, vaikka ovat lapsettomia.

Vierailija
17/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 8 kg enemmän kuin ennen viimeistä kolmesta raskaudestani mutta ei ole raskausarpia, repeämiä eikä velttoa vatsanahkaa. Hoidatin nuo pois lääkärikeskuksen laserilla heti ensimmäisinä viikkoina raskauksien jälkeen. Ylikilot ei oikein tahdo lähteä, en tahtoisi hirveästi laihduttaakaan, voi olla että kokeilen keskivartaloon noita laser- tai ultrarasvanpoistoja. Varmaan pari kiloa saattaisi lähteä niillä. Lapset 10+12v.

Vierailija
18/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaessani odottaa ensimmäistä, painoin 55 kg ja olin/olen 167 cm pitkä.  Raskausaikana tuli kiloja 12, jotka lähtivät itsestään. Palauduin kokolailla entiseen painoon. Toista odottaessani tuli kiloja enemmän, mutta taas sama: putosivat hyvin nopeasti.

Nyt kun lapset on jo isoja painan himpun verran vähemmän, vaihtelee 53-54 välillä. Syön normaalisti, en ole nälässä, liikun paljon.