Oksettavaa miten naisvihaajia miehet ovat edelleen
Miehelle nainen on pelkkä omien tarpeiden tyydyttäjä. Mies haluaa ensin kevytkenkäisiä naisia joilla ei ole miehelle ihmisyyttä. Sitten mies haluaa kotiin alistuvan, puhtaan, käytettävän omistustavaran joka merkataan omalla nimellä. Sitten mies pettää tätä neitsyttä eikä itse tee mitään asian eteen.
Onneksi olen lesbo eikä tarvitse olla esine ikinä, edes silloin kun haluan kiimaista irtoseksiä. Raukat heteronaiset.
Kommentit (10)
13% miehistä on naistenvihaajia he ovat yliedustettuja täällä koska heillä ei ole elämää
Samaa jaksat jauhaa joka päivä. Taitaa kuitenkin miehet kiinnostaa, kun et näköjään muuta ajattele päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle nainen on pelkkä omien tarpeiden tyydyttäjä. Mies haluaa ensin kevytkenkäisiä naisia joilla ei ole miehelle ihmisyyttä. Sitten mies haluaa kotiin alistuvan, puhtaan, käytettävän omistustavaran joka merkataan omalla nimellä. Sitten mies pettää tätä neitsyttä eikä itse tee mitään asian eteen.
Onneksi olen lesbo eikä tarvitse olla esine ikinä, edes silloin kun haluan kiimaista irtoseksiä. Raukat heteronaiset.
No niin, sait oksennettua pahan olosi. Hienoa.
Sääli vaan ettei ketään kiinnosta.
Miksi rakastaisin selkäänpuukottajia?
M33
Juu ei ainakaan tämän palstan kirjoitusten perusteella kannata vetää johtopäätöksiä. Palstan keskustelu on mennyt ihan alatyyliseksi muutaman häiriintyneen miehen ja teininulikan takia. Hesarissahan oli juttua jenkkiläisestä tutkimuksesta kuinka nettipalstojen keskustelu on ilmaisultaan kuusivuotiaan tasolla...
yhyyhyhy.. luusereita ja ruikuttajia. Ruikuttamassa ettei miehet ole tanssimassa pillinne mukaan..
Onko ap todiste että lesbot on vain miehiin pettyneitä heteroita.
Vieläkö kuitenkin haaveilet että miehet raiskaisi sinut? Kerroit joskus että sulla on raiskausfantasioita.
Oksettaa miten miesvihaaja ap on vieläkin. Eikö lääkkeetkään tehoa?
kiimainen irtoseksi ja onneksi et ole pelkkä esine. :D