Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ajaa "miehen" aisankannattajaksi?

07.12.2017 |

Hieman pohdintaa. Testosteronin puutetta erittäin todennäköisesti, mahdollisesti muita settejä siihen päälle. Hiirimäinen asenne ja/tai käytös, miellyttämisen halu. Todennäköisesti keskiarvoa pienempi siitin. Mahdollisesti lapsuudessa jotain käsittelemättömiä traumoja, äidin puolelta? Pelko siitä että jos ei naiselleen suo käydä vieraissa kunnolla naimassa niin hän jättää.

Mitä mieltä muut immeiset? etenkin cuckold-hiirulaisten mielipiteitä odottelen innolla

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaikkihan lähtee pienestä pippelistä. Aisuri laukeaa jo ajatuksesta, että iso kulli soutaa hänen vaimonsa pillussa ja vaimolla kääntyy silmät valkuaiselle valtavien orgasmien kourissa. Tämä on se kaiken a ja o tuossa jutussa, muut mieltymykset tulee sitten toissijaisena ja vaihtelevat ihmisen mukaan. Mutta tosiaan, kaikilla aisureilla on keskivertoa pienempi penis.

Vierailija
2/7 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaikkihan lähtee pienestä pippelistä. Aisuri laukeaa jo ajatuksesta, että iso kulli soutaa hänen vaimonsa pillussa ja vaimolla kääntyy silmät valkuaiselle valtavien orgasmien kourissa. Tämä on se kaiken a ja o tuossa jutussa, muut mieltymykset tulee sitten toissijaisena ja vaihtelevat ihmisen mukaan. Mutta tosiaan, kaikilla aisureilla on keskivertoa pienempi penis.

Tunnetko monta? Minä en tunne ainuttakaan. Siihen fetissiin vaikuttaa kyllä kuuluvan pieni penis, ja siitä "rankaisu", mutta en ole koskaan puhunut miehen kanssa joka oikeasti toteuttaisi tämmöistä elämää. Tai no, semmoisia tunnen jotka ovat ottaneet naisen jolla toisen miehen lapsia, ja semmoisia jotka ovat pitäneet naisen vaikka lapsi oli petoksen tuotos. Mutta en cuckold-fetissin mukaista elämää viettävä, jossa bull tulee ja panee "heidän" naista.

Pidän sitä äärimmäisen etovana, ja täysin yhteensopimattomana rakkauden kanssa. Itse toki tykkään alistua naiselleni, pidän siitä kun hän vaatii saada aiheuttaa minulle kipua, vaikka en siis ole masokisti sinäänsä. Se on vaan fyysistä kipua, ei vakavaa, eikä estä rakkautta. Eikä kunnioitusta.

Mutta minkäänlaista avointa suhdetta en hyväksyisi, ja aisureiden fetissi menee yli ymmärryksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen cuck ja mikään ei edellisistä sovi minuun. Töissä olen pomo ja joudun käskyttämään alaisia, joten kotona asia on käännetty toisinpäin. Osaan tämän kautta kanavoida kaiken energian alaisiin.

4/7 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen cuck ja mikään ei edellisistä sovi minuun. Töissä olen pomo ja joudun käskyttämään alaisia, joten kotona asia on käännetty toisinpäin. Osaan tämän kautta kanavoida kaiken energian alaisiin.

Mielenkiintoista. Milloin tämä fetissi manifestoitui tajuntaasi ensimmäisen kerran, ja oliko siihen joku syy?

Vierailija
5/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ainakin meillä paikkansa. Minulla on pieni ja jo ajatus vaimosta saamassa isoa saa kaluni seisomaan. Jos pääsen naimaan vaimoni isolla kalulla väljäksi naitua spermattua pillua, laukean hetkessä.

6/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ainakin meillä paikkansa. Minulla on pieni ja jo ajatus vaimosta saamassa isoa saa kaluni seisomaan. Jos pääsen naimaan vaimoni isolla kalulla väljäksi naitua spermattua pillua, laukean hetkessä.

Kuinka usein toteutatte tätä fetissiä?

Vierailija
7/7 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljolti noin mutta asia ole pelkästään noin yksinkertainen. Aisuri on tavallaan lopulta se kuka on henkisesti vahvempi.

Eikä tätä liian paljon saa pelkän kikkelin koon perusteella tulkita, enempi se on fetissi siinä kuin joku muukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi