Mitä joululahjaksi vanhemmille? Max 50€. Ei tavaraa, ei syötävää, ei palveluita tai konserttilippuja tms.
Vanhemmat 65-vuotiaita ja matkustelevat paljon. Vuokraavat kotiaan kuukausiksi ollessaan matkoilla ja matkustavat kevyesti. Eivät halua mitään tavaraa. Eikä palveluita, koska ovat niin paljon pois Suomesta. Ei siis mikään hieronta- tai siivouslahjakortti sovi. Konserttilippuja tai jonkun Tiketin lahjakorttia en osta, koska voi olla, etteivät ehdi mihinkään heitä kiinnostavaan ennen kuin lahjakortti umpeutuu.
Eivät halua myöskään mitään kaivoja tai vuohia kehitysmaihin. Ja äiti on tietenkin sellainen, jolle lahja pitää olla, koska muuten on (hänen) joulu pilalla.
Ideoita?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Siis pitää olla lahja, mutta mikään ei käy?🙄
Kyllä, juuri näin. Olen aivan hajalla.
Ei voi ostaa mitään syötävää, koska äiti on ollut viimeiset 50 vuotta laihdutuskuurilla. Isä ei, mutta sekään ei saa syödä, jos äitikään ei syö.
Joo. En keksi mitään. Jos hankin jotain, se on väärin, huono, typerä tai outo.
ap
Kysyisin ihan suoraan äidiltä, että mitä itse antaisi lahjaksi ihmiselle jolla on vastaavat kriteerit. Tai vaatisin oman lahjani samoilla kriteereillä. olisi jännä nähdä mitä äiti olisi lahjaksi keksinyt...
Joku vaate, silkkihuivi tms. ei paljoa paina matkoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ostaa mitään syötävää, koska äiti on ollut viimeiset 50 vuotta laihdutuskuurilla. Isä ei, mutta sekään ei saa syödä, jos äitikään ei syö.
ap
Vaikka aloitus kuulosti mahdottomalta tehtävältä, niin tässähän on tullut jo vaikka kuinka monta kriteerisi täyttävää ehdotusta! Lue ne ja kerropa meille, miksi nekään eivät muka käy.
osta jäsenyys jossain nettilaihdutusclubissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos nyt ihean oikeasti oot tosissasi etkä porvoile, niin harkitse ihmeessä ne osakkeet. Arvo-osuustili on ilmainen. Saat ne kuitenkin sitten takaisin perintönä kunhan ovat toivottavasti ensin monikertaistuneet arvossa :p
Haa, no jotain laihduttavia ihmepillereitä, varmaan löytyy jotain uusinta uutta, mitä äitisi ei vielä ole keksinyt kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos nyt ihean oikeasti oot tosissasi etkä porvoile, niin harkitse ihmeessä ne osakkeet. Arvo-osuustili on ilmainen. Saat ne kuitenkin sitten takaisin perintönä kunhan ovat toivottavasti ensin monikertaistuneet arvossa :p
porvoile :-)
Ehkä ostaisin ihan mitä vaan ja valmistauisin jo edeltä käsin päästämään valitukset toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Ehkä äitisi on näitä joille on tärkeä jouluperinne olla tyytymätön lahjoihin. Hän ei itsekään tiedä mitä haluaa, ja sekös ihmistä kalvaa kun ei osaa tehdä itseään onnelliseksi. Siitä on sitten kivempi syyttää muita.
Esitä heille itsesuunnittelemasi tanssi tai lauluesitys.
Hesarin nettitilaus, Long Play artikkeleita.
Vierailija kirjoitti:
:D Päivän paras :D Ja täyttää kyllä ap:n asettamat kriteerit loistavasti.
Minä en ostaisi yhtään mitään, siinähän loukkaantuisi sitten jos pitää olla niin vaikea ihminen. Vaikka olisi lähisukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siinähän se joulun tarkoitus onkin kiteytettynä.
Eikös tämä aloitus ole ollut täällä jo aiemminkin. Sellaiselle äidille lahja, jolle ei kelpaa mikään, mutta lahja on oltava kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Päivän paras :D Ja täyttää kyllä ap:n asettamat kriteerit loistavasti.
Mä muuten tein tämän joku vuosi! Lauloin neljä joululaulua lahjaksi.
Ei mun pitäisi enää edes yrittää. Vuosi vuodelta hankalampaa, kun oikeasti mikään ei kelpaa ja pakko olisi jotain saada.
ap
Minkä ikäinen ap olet? Entä vanhempasi? Onko sulla sisaruksia, kenen kanssa voisit yhdistää voimat?
Onpa sinulla ap vaikea äiti. Mikään ei kelpaa ja kehtaa sitten arvostella, jos olet ostanut jotain. Mieheni on saman ikäinen kuin isäsi, itse olen 10 vuotta nuorempi. Antaisin mitä itse haluan, huolimatta noista toiveista. Ihme nirppanokka. Annat mitä itse tykkäät, jos äiti arvostelee, niin sano, että perhanan nirppanokka, AJATUS ON TÄRKEIN.
Lue joku kirja niille äänikirjaksi.