Käytin yhden illan jutun aikana kondomia jonka päiväys mennyt 2014, nyt ei kuulu kuukautisia
Kuinka suuri mahdollisuus on että kondomi ei ole enää ollut kunnollinen? Tai olisiko ollut jotenkin haurastunut? En ehtinyt nähdä sitä siinä vaiheessa kun mies veti ulos. Menkat 2 viikkoa myöhässä, yleensä olen päivän tarkka.
Kommentit (10)
On voinut olla haurastunut ja jos ollut mikrohalkeamia, raskaus on mahdollinen.
Tapahtui Bridget Jones' Babyssa...
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui Bridget Jones' Babyssa...
Ihan mahdollista oikeastikin, veli säikähti pahan kerran kun huomasi että taskussa ollut kondomipaketti oli vanhentunut (ei noin paljoa tosin), ei halunnut itse kysyä tyttöystävältään että voisiko tämä olla raskaana, vaan halusi minun kysyvän.
No, veli sai huokaista helpotuksesta (silloin molemmilla opiskelut kesken).
Kannattaneen testata kumi aina vedellä niin ei tule yllätyksiä.
Todella epätodennäköistä, että kumi viallinen. Luultavasti vaan jännität asiaa niin paljon, että kuukautiset myöhässä. Kyllä ne pian alkaa.
Toki asia saattaa selvitä myös jos teet raskaustestin..
Kyllä kortsu on niin tarkka, että tietää lakata toimimasta heti kun päiväys on ummessa.
Onnea uusille vanhemmille!
No kerro ensin miten siitä kondomin käytöstä voi tulla raskaaksi. Jos päiväys on mennyt umpeen kolme vuotta sitten niin olet käyttänyt sitä enintään ilmapallona.
Tuliko spermaa? Jos tuli niin sitä on voinut joutua emättimeen. Tällöin raskaus on mahdollinen.
Kannattiko? Ihan omaa tyhmyyttä.