Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä lapsi jo syntyä!!!!

Vierailija
07.12.2017 |

En kestä enään hetkeäkään. Olen uupunut,masentunut kivuissa,ahdistunut,herkistyny,vailla voimia,vailla tukea,yksin asuva,ja kaiken lisäksi häiriintynyt!
En malta odottaa synnytystä siihen on vielä aikaa.
Haluan vain että lapsi syntyy.
En mä kestä enään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että se lapsi sitten helpottaa sun arkea? Ja mäkin luulin etten kestä enää, kun olin ekaa kertaa raskaana. Rv 38 asti odottelin synnytystä. No, meni vähän yli rv 42 ennen kuin syntyi. Nyt olen taas raskaana ja jälleen rv 38 täynnä ja olen asennoitunut valmiiksi, että odotella saa. Kyllä sen kestää.

Vierailija
2/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko sulla on viikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei se sinne jää.

Vierailija
4/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle neuvolan täti suositteli harjoittamaan seksiä viimeisillä viikoilla , jotta raskaus ei menisi yliajalle. En tiedä oliko sattumaa vai mikä, mutta meillä tuntui toimivan.

Vierailija
5/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin ajattelin. 15 vuotta myöhemmin halusin useinkin työntää lapsen takaisin sinne, mistä hän tulikin. Elämän kiertokulku.

Vierailija
6/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle neuvolan täti suositteli harjoittamaan seksiä viimeisillä viikoilla , jotta raskaus ei menisi yliajalle. En tiedä oliko sattumaa vai mikä, mutta meillä tuntui toimivan.

Ei auttanut mulla tuokaan. Vauva syntyy, kun on syntyäkseen

Vierailija
7/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä viimeisillään raskaana ollessa miksei enemmän puhuta synnytystä edeltävästä masennuksesta. Olo on todella huono niin fyysisesti kuin henkisestikin. Kipuja, huonosti nukuttuja öitä ja jatkuvaa huolta onko vauvalla kaikki hyvin. Lisäksi synnytys pelottaa ja siitä seuraava oma tai lapsen kuolema.

Minulla on kaksi lasta jo entuudestaan ja samanlaiseinen musta vaihe raskaana ollessa. Lasten synnyttyä kaikki on ollut sitten ihanaa ja hyvin. Hormoonit auttaa jaksamaan, lapsen voinnin voi tarkistaa yhdellä vilkaisulla. Vauvat nukkuu paljon ja ihana ottaa unet vauva kainalossa. Pääsee turvotuksista ja säryistä eikä vatsa ole kokoajan tiellä. Ei närästä, okseta tai kuseta jatkuvasti.

Itselle ainakin ihan turhia olleet nuo pelottelut, että jos et nyt jaksa niin miten luulet vauvan kanssa pärjääväsi.

Vierailija
8/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei tee mieli seksiä yhtään hyi!

Mies pari kertaa yrittänyt mut ...vaikka joskus yritän istekin mieheni vuoksi mutta olen kuiva kuin sahara.

En millään kostu, eikä millään tuu orkkuja.

En tiie koko toi alakerta on jotenki vieraantunut raskauden aikana viikkoja mul on 29+

Mua harmittaa myös etten pysty seivaamaan ollenkaan.

En edes tiedä miltä se näyttää tuo pimppi kädellä kun tunnustelen niin, tuntuu kuin villakoiraa silittelisin.

Mieheni seksi tuntuu raiskaukselta.

Vierailija
9/9 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö raskaus susta tommosen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi