Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halkean onnesta, olen laihtunut!

Vierailija
07.12.2017 |

Lopetin tupakoinnin viime uutena vuotena. Kiloja tuli 20 kevään aikana vaikka yritin parhaani ettei tulisi. Olo on ollut ihan hirveä. Minua on paleltanut, en ole hikoillut, syke nousee nopeasti eikä laske, aineenvaihdunta ei toimi ollenkaan, olen aina maha löysällä tai sitten ummetusta viikkoja. Kilpirauhasarvot oli viitteiden sisällä alarajoilla kaikki.

Nyt eräs päivä salilla se tapahtui, eka hikipisara melkein vuoteen. Nyt huomasin että housut on löysemmät ja vatsa vähän vajunut. Vakaa en käytä. Syön ihan samoin kuin aina, perusterveellisesti silloin tällöin jonkun herkun saatan ottaa. Liikkunut olen aina mukavasti, uin, pyöräilen, juoksen, salia, kahvakuulaa, pilatesta jne. Vähän vuodenaikojenkin mukaan.

Voisiko tämä nyt oikeasti tarkoittaa sitä että on mahdollista päästä siihen omaan painoon.

Pakko oli vähän hehkuttaa jollekin. Enpä olisi uskonut vuosi sitten mitä tulee tapahtumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät että niitä kiloja tuli 20, jos et käytä vaakaa?

Vierailija
2/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sinä, mutta älä nyt kuitenkaa halkea, kun asiat ovat paremmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät että niitä kiloja tuli 20, jos et käytä vaakaa?

No sekö tuossa olennaisinta oli? Tiedän oman painoni, se on ollut 10 vuotta ihan sama. Siitä se oli noussut 19,8 kiloa kun menin lääkäriin tutkituttamaan itseäni kun oli noita kaikenmaailman oireita.

Vierailija
4/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoit siis nopeasti 20 kg ja nyt näyttäisi, että vähitellen paino alkaisi laskea? Hieno homma. Hyvinkin voit päästä hitaassa tahdissa takaisin siihen painoon, jossa olit vuosi sitten. Kiirehtimällä tuosta ei tulekaan kuin lopun iän jojottelua.

Vierailija
5/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihoo puolessa vuodessa 10 kg, sen järkevä laihdutusaika on ainakin vuosi, ellei puolitoista, jotta olisi jotain mahdollisuuksia pysyviin tuloksiin. Ja 20 kg kanssa ajan saa kaksinkertaistaa. 

Vierailija
6/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tässä menee aikaa mutta erävoitto on jo se että suunta on edes alaspäin.

Yritän aina keksiä asioista jotain positiivista ja tässä on se että olen vuoden sisään harrastanut liikuntaa paljon enemmän koska henki kulkee paremmin. Kunhan ylipaino on selätetty, tiedä vaikka parempi, päivitetty kroppa kuoriutuu esiin ;)

Vierailija
7/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkärillä ollut muuta ideaa kuin kilpirauhanen? Minkä syyn vuoksi hakeuduit lääkärille? 20 kiloa on todella iso painonnousu tupakan polton lopettamisen takia. Yleensä lihotaan 4 kiloa.

Hienoa kuitenkin ettet palannut vanhoihin tapoihisi. Minulla olisi nieleskelemistä jos lihoisin noin paljon.

Vierailija
8/8 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, hyvä sinä! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi