Mies ei taida ymmärtää että isoista rinnoista on naiselle pelkkää haittaa
Ovat vain tiellä, hankaloittavat urheilua, aiheuttavat selkäkipuja...
Kommentit (17)
Ei haittaa, kun rintojen väliin laittaa.
Kyllä minä sen ymmärrän. Hyvältä ne näyttävät silti. T. Mies
Mun mielestä omat suuret rinnat ovat kyllä kauniit ja kivat, miehetkin tykkää helliä niitä, joten tuo paljon nautintoa. Olen juossut useita maratoneja, eikä mulla ole selkä- tai hartiakipuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi totta, niin yksikään nainen ei kävisi hommaamassa silkkareita.
Pieni osa naisista on aivopesty. Jos rinnat ovat niin mahtavia mikseivät miehet käy niitä itselleen hommaamassa?
Ei mulla ole näistä J-kupeista ollut muuta haittaa kuin istuvien paitojen ostamisen vaikeus. En juokse muutenkaan kuin hengenhädässä. Herkät ovat ja tuottavat nautintoa kahdelle.
Siinä on eroa, jos rinnat on alustassa kokonaan kiinni, ne ei hölsky.
Riippuvan malliset on pienemmällä pinta-alalla. Jos lihoo, nahka venyy ja jos laihtuu, nahka ei ponnahda takaisin.
Kaikenlainen repiminen, imu ja puristelu saattaa vain ahdistaa ja kipeyttää.
Tärkeintä tietysti että nainen ei alistu objektiksi. Runkkarimiehet kun eivät osaa rajoja laittaa, edes omalle käytökselleen.
Haittaa kamppailulajiharrastuksessa.
Meinaa pudota yläreunasta. Malli on niin roikkuva että pitää käyttää kaaritukia. Mutta tappelen täysillä, vaikka viimeiseen hengenvetoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni osa naisista on aivopesty. Jos rinnat ovat niin mahtavia mikseivät miehet käy niitä itselleen hommaamassa?
Väite kuului. "Isoista rinnoista on naiselle pelkkää haittaa". En tiedä mistä keksit miehet tähän liittää. Ja kyllähän monet miehet itse asiassa käyvät, oletko koskaan kuullut transnaisista?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, kun rintojen väliin laittaa.
Se taitaakin olla ainut hyvä puoli isoissa rinnoissa. N49.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite kuului. "Isoista rinnoista on naiselle pelkkää haittaa". En tiedä mistä keksit miehet tähän liittää. Ja kyllähän monet miehet itse asiassa käyvät, oletko koskaan kuullut transnaisista?
Onneksi en yritäkään kumota tuota väitettä.
Transnaiset eivät ole miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa mieheksi syntynyt transnainen lakkaa olemasta mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, perkule. Tai jos pitää kaljuista miehistä, niin miksei itse aja päätään kaljuksi? Tai parrakkaista miehistä, vähän hormoneita naamariin, niin kyllä kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa mieheksi syntynyt transnainen lakkaa olemasta mies?
Onko meidän pakko aloittaa tämä keskutelu? Näkemykseni on että transnainen on miehen ruumiiseen syntynyt (eli henkisesti) nainen, tämä näkyy esimerkiksi aivokemiassa.
Ei ole pelkkää haittaa, pidän rinnoistani. Koosta sanon sen verran, ettei löydy marketista. Ainoa, mikä harmittaa, on kalliit rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa kamppailulajiharrastuksessa.
Meinaa pudota yläreunasta. Malli on niin roikkuva että pitää käyttää kaaritukia. Mutta tappelen täysillä, vaikka viimeiseen hengenvetoon.
Mitä lajia harrastat? Taekwondossa on ainakin ärsyttävää se kun pitää saada rinnat tungettua sen rintapanssarin alle. Sen suojavaikutus laskee silloin ja potkut sattuvat oikeasti.