Mitä mieltä tavarakalenterista?
Mitä mieltä olette lapsille tavara-/lelujoulukalenterista? Näitä tuntuu olevan joka perheessä nykyään. Eivätkö lapset totu saamiseen ja tavarapaljouteen, kun jo ennen joulua saadaan joka päivä lahjoja? Kertokaa, mikä näissä on ideana?
Kommentit (3)
No itse en halua turhaa sokeria lapselle, jota tulisi suklaakalenterissa joka päivä.. Meidän lapsi ei ole vielä syönyt karkkia, enkä näe mitään syytä väen vängällä sitä hänelle tuputtaa. Kuitenkin haluttiin hälle joulukalenteri hankkia, joten päädyttiin ostamaan Mauri Kunnaksen kirja joulukalenteri. Joka luukusta tulee siis pieni kirja, ja lapsi on aivan haltioissaan😊 ja ehdottomasti jatkossakin hankitaan tavarajoulukalenteri!
Meillä pitäydytään ihan vaan kuvakalenterissa. Eipä ole tullut valituksia. Yritän vältää turhaa tavaran kulutusta, enkä ymmärrä näitä tavarakalentereita sitten yhtään.
Kai ne jotenkin auttaa lapsia jaksamaan odottaa joulua..en tiedä. Itse en ole koskaan ostanut niitä lapsille, mutta tänä vuonna äitini osti heille sellaiset. 3v sai schleich maatila-kalenterin, 9v tyttö lego friends kalenterin ja pojat 7 ja 9v lego city kalenterit. Tykkäävät kyllä kovasti mutta en itse hinnan takia ostaisi, vaan saavat jatkossa tyytyä ihan suklaakalentereihin.