Toivottavasti synnyn seuraavassa elämässäni jonnekin muualle kuin Suomeen
Onko teillä toivomuksia, mihin haluatte seuraavalla kerralla syntyä?
Kommentit (31)
Älä turhaan odota uudelleen syntymää, kun muuttaa voit vaikka heti minne mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä toivomuksia, mihin haluatte seuraavalla kerralla syntyä?
Pohjois Korea, Intia ym paskat maat olis sulle just oikein
Mä olin venäläinen ed. elämässä joten oon todella tyytyväinen suomalainen.
Olen huomannut, että suuri osa palstan ihmisistä uskoo reinkarnaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan odota uudelleen syntymää, kun muuttaa voit vaikka heti minne mieli tekee.
Sielläpä joutuisi töitä tekemään, monet maat eivät ota pummeja asumaan. Täällä elää ilmaiseksi, kun ei liikaa vaadi.
Pohjois-Koreaan moni av-mamma syntyy seuraavassa elämässä.
Miksi odottaa, kun voit syntyä uudestaan jo tänä iltana.
Uudestisynny Jeesuksessa! Tähän maailmaan et synny toiste.
Suomi on maailman paras maa! Olen ylpeä koti- ja synnyinmaastani. <3
Liechtenstein ois ihan kiva paikka reinacrnoitua. Tosin mun tsägällä musta taitaa tulla poikakana munantuotantolaitoksessa jolta vedetään niska heti nurin. Uudestaan, uudestaan ja uudestaan.
Et ole tainnut hirveästi matkustella, AP. Suomessa on moni asia äärimmäisen hyvin lähes mihin tahansa muuhun maahan verrattuna.
Yhdysvaltoihin, johonkin rikkaaseen perheeseen. Lapsena haaveilin aina siellä asumisesta. Mutta toisaalta tuntuu että mun sielu on aika vaativa ja se haluaa oppia yhdessä elämässä liikaa. Tänkin elämän on valinnut täyteen sairastelua ja rankkoja kokemuksia, joten eiköhän se halua seuraavaksi syntyä jonnekin kehitysmaahan hyvin kurjiin olosuhteisiin. Eli enpä voi vaikuttaa.
Aika suuri todennäköisyys on Kiina tai Afrikan maat.
Johonkin maahan, missä viina on vähän halvempaa..
Ihan sama sinänsä kunhan kuuluu maan ylempään luokkaan niin eiköhän asiat suju aika hyvin.