Sinä, joka et tuntenut Turun J:tä, miltä tuntuu tänään?
Minä en ole ikinä ollut missään tekemisissä hänen kanssaan, mutta edelleen asia käy mielessä ja surettaa. Kyllä oikeasti pysähdyn toisinaan miettimään, että hän ei ole enää täällä. Periaatteessa olisin saattanut olla hänen kanssaan läheinenkin, koska hän oli samanikäinen kuin minä. En ole romanttisessa mielessä samanikäisiin miehiin päin, mutta jos olisin.
Kommentit (10)
Tavalliselta, kun en tiedä kenestä on kyse.
No ei miltään tietenkään. Onpa outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
No ei miltään tietenkään. Onpa outo kysymys.
Kysymys on kaikkea muuta kuin outo. Kyllä täällä tuoreet tapaukset kiinnostavat ja aina ollaan haaskalla juoruilemassa kuolleiden kustannuksella. Mutta kuinka montaa OIKEASTI koskettaa? Kuinka moni OIKEASTI pysähtyy miettimään asiaa myöhemminkin? Lapsuudenkaverini (itseni ikäinen) kuoli joitain vuosia sitten täysin yllättäen. Edelleen mietin häntä usein. Sitä, että tässä minä olen kaupassa, kuuntelen musiikkia tai mitä ikinä, mutta hän ei enää näe maailmaa. Se oli kova shokki aikoinaan. Todella kova. Ap
En tunnu missään, sillä en edes tiedä kuka on Turun J.
Mutta tänään mua on surettanut sen nuoren Keravalaisen tytön julma kuolema.
Minulla on myös ollut lukemattomia kertoja itsetuhoisia ajatuksia ja kuolemanhalua. Se, että joku oikeasti lähtee omasta päätöksestään (ja samanikäinen kuin minä), panee miettimään. Miten joku OIKEASTI uskaltaa. Välillä kun on todella kamala olo, jopa kadehdin heitä jotka ovat "siellä muualla", mutta minä täällä. Normaalitilassa en halua kuolla, mutta välillä vajoan tosi pohjalle. Ap
Eilen kun katsoin aurajokea, mietin että tuolla se kellui. Mutta en sitä sen enempää mieti.
Kyllä välillä mietin, tutuilla kulmilla liikkui.
Ja sitä pohtii että mikä ajoi tuohon kun läheisten mukaan kaikki asiat oli niin hyvin. Tosin Nelasta sanottiin samaa.
Mutta ehkä olikin liikaa kaikkea uutta ja liikaa paineita, vaikka päällisin puolin se kaikki uusi oli poisiitivista, uusi työ, muutto avoliittoon.
Vierailija kirjoitti:
En tunnu missään, sillä en edes tiedä kuka on Turun J.
Mutta tänään mua on surettanut sen nuoren Keravalaisen tytön julma kuolema.
Kerava, keravalainen!! Ap