Onko mitään keinoa pysäyttää tällaista narsistista (?) etää, joka valehtelee sumeilematta
ls-viranomaisille jotka ilmeisesti uskovat häntä. Pyydettyäni lastani koskevat kirjaukset, siellä näkyy "isän soitto" useampaan kertaan, jossa on väittänyt että olen humalassa soitellut hänelle ja että hän on huolissaan lapsen oloista luonani. Jotka siis ei pidä paikkaansa, en todellakaan ole soitellut hänelle!
Ei noista mitään ole seurannut, mutta huomaan ls-työntekijän asenteen muuttuneen mua kohtaan (lasu-asiakkuus syntyi taannoin päihteiden käyttöni takia, mutta nyt olen ollut jo yli vuoden täysin raitis a-klinikan tuella (valvottu antabus), alkoholia käytin ahdistukseen paetakseni, nyt käyn säännöllisessä traumaterapiassa eksän taholta koemani vuosia jatkuneen henkisen ja fyysisen väkivallan takia)
Mutta siis voinko mitenkään pyytää etää todistamaan noita väitteitään, vai onko vaan niin, että saa mitä vaan valehdella kiusaamismielessä?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No puhelulokista näkee kuka on soittanut ja milloin. Ja vaikka tiedot olisi poistettukin, niin ne saadaan kyllä silti selville.
Mutta jos ja kun tästä on jo useampi kk aikaa (luin kirjauksista vasta nyt hänen tällaisia väittäneen), mitä kautta ne voin lasulle selvittää todisteeksi? siis sen, että en ole soittanut hänelle.
No puhelulokista näkee kuka on soittanut ja milloin. Ja vaikka tiedot olisi poistettukin, niin ne saadaan kyllä silti selville.