Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jolla on koira tai kissa muista laittaa tämä lause tinderiin

Vierailija
06.12.2017 |

Crazy cat lady/Crazy dog lady. Se ei kyllä kerro mitään sinun luonteestasi tai ylipäätään mistään muustakaan paitsi, että sinulla on kyseinen elukka. Kyseinen lause ole edes mitenkään omaperäinen joka löytyy lähes kaikilta kissan/koiran omistajalta, joten älä ihmeessä erotu tästä massasta olematta laittamatta tuota typerää lausetta.
Ps Hyvää itsenäisyyspäivää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin tindrriin niin laittaisin vain carpe diem.

Vierailija
2/5 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut Tinderissä joten tämä oli minulle uutta. Onko tuo oikeasti klisee siellä?

Minulla on kaksi kissaa joita rakastan enemmän kuin lähes mitään muuta (vain miestäni rakastan vielä enemmän) enkä minäkään käyttäisi itsestäni termiä "crazy cat lady". Minusta se vaatii jo ihan erilaisen kissahulluuden asteen. Itse katson astuvani rajan yli vasta kun hommaan kissoille kuljetuskärryn jossa vien niitä puistoon (juu, tätä on vähän harkittu mutta järki ei ole vielä antanut periksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää myös:

Eat, sleep, train, repeat, jos sinusta on kuva salitrikoissa.

Live, love, laugh, jos sinusta on kuva sisustuksellisesti tyylillä stailatussa (mielestäsi) huoneessa.

Vierailija
4/5 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haet Tinderistä? Jos haet panoseuraa, millään kliseillä ei ole väliä. Jos taas jokin vakavampikin kiinnostaa, on lemmikkiasia hyvä nostaa pöydälle heti, niistä kun on vaikea tehdä kompromissia.

Vierailija
5/5 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Lisää myös:

Eat, sleep, train, repeat, jos sinusta on kuva salitrikoissa.

Live, love, laugh, jos sinusta on kuva sisustuksellisesti tyylillä stailatussa (mielestäsi) huoneessa.

Work hard

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan