Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erotaanko me?

Vierailija
06.12.2017 |

Tilanne on seuraavanlainen: koko syksy ollaan palloteltu vapaa-ajan ongelmien kanssa. Ei asuta yhdessä, molemmilla lapsia ja seurusteltu parisen vuotta. Nyt tämä syksy on ollut ihan mahdoton. Ei olla nähty kuin max kerta viikkoon ja silloinkin pikaisesti. Suutuin viikonloppuna miehelle kun teki minulle oharit vaikka oli sovittu että vietetään vloppu yhdessä ja tekikin omat suunnitelmat jotka menikin minun edelle. Heitti sitten ilmoille että ei tiedä että haluaako edes olla mun kanssa kun vaadin liikaa. Mielestäni en vaadi liikaa kun haluan vain että viettäisimme edes muutaman yön viikossa yhdessä ja joskus viikonlopun.. onko kyseessä nyt se että miehellä on vain stressiä elämäntilanteemme vuoksi (joka on ihan kamala) vai onko hän kyllästynyt minuun ja siihen että valitan yhteisen ajan puutteesta? (Mitä kyllä olen tehnyt viimeaikoina ihan kyllästymiseen asti, tiedän tämän ja olen asiaa mieheltä anteeksi tätä pyytänyt) olen solmussa tämän asin kanssa.. josko joku takoisi järkeä nin päähäni ja kertoisi että kuvittelen vain ja että mitään hätää ei ole ja tilanne paranee kyllä.. tai sitten joku kertoisi että tilanne vaan pahenee ja ymmärtäisin lopettaa kaiken alkuunsa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä täällä mitä sinun pitäisi tehdä. Porukka huutaa vaan kohta taas kilpaa, että eroa...

Vierailija
2/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä vähä epäilinki.. ajattelin typeryyksissäni että joku ois joskus ollu samassa tilanteessa. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pyyntö viettää yhteistä aikaa on aina viehättävä ja toteutettavissa - kun se tulee rakkaalta ihmiseltä. Kauanko olette olleet yhdessä / tapailleet?

Vierailija
4/4 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä vähä epäilinki.. ajattelin typeryyksissäni että joku ois joskus ollu samassa tilanteessa. -ap-

Olen vähän samanlaisessa tilanteessa. Mun tekee enemmän mieli nähdä kavereita kuin miestä ja tekisi mieli sanoa samoin kuin miehesi, koska en jaksa vaativuutta enkä haluaisi nähdä lähinnä velvollisuudesta.

Eli mun mielestä kuulostaa viimeisiään vetelevältä suhteelta.