Herätä miehesi valmistamalla hänelle tänään aamiainen
Miehesi on sen ansainnut. Meidän Suomalaisten miesten ansiosta Suomi on itsenäinen jo 100 vuotta. Kiitä häntä tänään.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ne oli ne veteraanit jotka soti lotat apuna. Ei tietääkseni kukaan ikäluokastani ole tehnyt mitään itsenäisyyden eteen.
Kävivät armeijan?
Ja se vaikuttaa itsenäisyyteen miten? Ei poikien partioleikki vaikuta itsenäisyyteen.
Et sinä ole tehnyt mitään hyödyllistä siellä. Et ole erikoinen.
Mietipä sitä. On sanonta, että jokaisella maalla on armeija. Oma tai vieraan.
Mutta te hemmotellut uuden polven suomalaiset naiset ette tätä asiaa ymmärrä. Ehkä se porautuisi paremmin tajuntaan jos täällä pyörisi vieraan vallan sotilaita terrorisoimassa. Toisaalta suomalaiset naiset ovat niin kovasti ulkomaalaisten miesten perään, että ymmärtäisivätkö sittenkään...
Olisi hauska nähdä miten hemmotellut uuden polven miehet tajusivat ettei sota ole sitä mitä intissä vähän leikittiin.
Kyllä se on. Viimeksi kun kävin kertaamassa niin siellä harjoiteltiin juuri näitä hybridisodan (ns. tunnuksettomat vihreät miehet) vaaroja vastaan eli torjuttiin pieniä hyökkäysosastoja, jotka yrittivät soluttautua omalle alueelle.
Joten voit edelleen nukkua rauhassa yösi kissasi kanssa siellä Kallion siivouskopissa. Suomen pojat valvovat puolestasi.
Kyllä unet on tärkeemmät, joten saa nukkua pitkään. Kahvi ja puuro on valmiina, kun herää. Ihan tavallinen aamu siis.
Paitsi etten ymmärrä, miksi mun mieheni olisi itsenäisyydestä mitenkään vastuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ne oli ne veteraanit jotka soti lotat apuna. Ei tietääkseni kukaan ikäluokastani ole tehnyt mitään itsenäisyyden eteen.
Kävivät armeijan?
Minun mieheni ei käynyt armeijaa, sai vapautuksen diabeteksen takia. Eli saanko minäkin vapautuksen aamiaisen teosta?
Aika törkeää naisen alentamista tämä aloitus. Luultavasti sen on kirjoittanut joku inttiä käymätön lassukkasivari.
Nykyajan vellipersemiehet eivät ole tehneet yhtikäs mitään itsenäisyyden eteen.
Ja nyt ollessani äitiyslomalla olen miehen herättänyt joka aamu valmiiseen aamupalapöytään. Saisinko mäkin joskus nukkua pitkään ja herätä suoraan aamupalalle laittamatta itse tikkua ristiin? Kun ne lotat kuitenkin olivat suuri tuki sotien aikana niin kai mä ansaitsen sen takia nukkua pitkään ja päästä sitten syömään valmista aamupalaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävivät armeijan?
Ja se vaikuttaa itsenäisyyteen miten? Ei poikien partioleikki vaikuta itsenäisyyteen.
Hyvä vertaus tuo partioleikki sotaan. Mitä intissä oikeasti oppii? Lusmuilemaan ja siirtämään vastuun muille. No onhan ne tavallaan hyödyllisiä taitoja työelämään mutta toivotaan ettei koskaan suomalaiset joudu uudestaan sotimaan. Hitto mä en halua kenenkään joutuvan sotaan koska se on kärsimystä josta "palkintona" saattaa vammautua tai kuolla. Pelkäämään ja kärsimään sinä ainakin varmasti joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävivät armeijan?
Hyvä vertaus tuo partioleikki sotaan. Mitä intissä oikeasti oppii? Lusmuilemaan ja siirtämään vastuun muille. No onhan ne tavallaan hyödyllisiä taitoja työelämään mutta toivotaan ettei koskaan suomalaiset joudu uudestaan sotimaan. Hitto mä en halua kenenkään joutuvan sotaan koska se on kärsimystä josta "palkintona" saattaa vammautua tai kuolla. Pelkäämään ja kärsimään sinä ainakin varmasti joutuu.
Nämä sotaintoa puhuvat ovat niitä jotka tosipaikan tullen luultavasti olisivat joko vellihousuja tai sotarikoksiin syyllistyviä paskoja.
Normaalit tavalliset miehet (millaisia enemmistö veteraanejakin oli) menisivät jos pakko olisi. Ja palasivat kotiin kuka arkussa, kuka vammautuneena ja kuka sielultaan rikki. Sitä en todellakaan toivoisi rakkaalle ja herkälle miehelleni.
Minä vien mieluummin kynttilän isäni haudalle. Hän taisteli aikanaan tämän maan puolesta, joten hän on kynttilänsä ansainnut.
AV-kalkkunat kiukkuisina jo aamusta.. Ei yhtä kivaa elettä voi tehdä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä vien mieluummin kynttilän isäni haudalle. Hän taisteli aikanaan tämän maan puolesta, joten hän on kynttilänsä ansainnut.
Minun myös. Haudalle vein kynttilän jo maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
AV-kalkkunat kiukkuisina jo aamusta.. Ei yhtä kivaa elettä voi tehdä miehelle.
Provoista päätellen täällä on heti aamusta olleet kiukkuisina ne katkerat ikineitsyt miehet.
Vastauksena p*skatrolliisi:
Mieheni saa joka viikonloppu molempina aamuina + tällaisina vapaapäivinä minun tekemäni aamiaisen/brunssin. Joko sinä söit äitisi laittaman aamiaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena p*skatrolliisi:
Mieheni saa joka viikonloppu molempina aamuina + tällaisina vapaapäivinä minun tekemäni aamiaisen/brunssin. Joko sinä söit äitisi laittaman aamiaisen?
Hyvä tyttö. :)
Mun mies istui mieluummin vankilassa kun kävi armeijan.