Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys teille läskeille

Vierailija
05.12.2017 |

Kuinka usein teillä on päiviä että ette syö mitään herkkuja tyyliin suklaa, jäätelö, sipsit ym.?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ellen ole vatsataudissa.

Vierailija
2/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia päiviä ole koskaan. Siksi minä olenkin läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut itseni läskiksi, joten ei koskaan.

Vierailija
4/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suklaariippuvainen. Joka päivä menee.

Vierailija
5/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa syön "roskaruokaa".

Vierailija
6/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jäätelöä noin 3x vuodessa. Suklaata 1-2 palaa viikossa. Sipsiä ehkä kourallisen per kk.

Vierailija
7/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kuinka usein syö herkkuja vaan kuinka paljon syö herkkuja. Laihduin kun annoin itselleni luvan herkutella kohtuudella.

Vierailija
8/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ikinä herkkuja, jos pähkinöitä ei lasketa. Isoista ruoka-annoksista nää muutamat liikakilot ovat tulleet.

Vierailija
9/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön herkkuja tosi harvoin, ehkä kerran kuussa ja silloinkin kohtuudella. Olen läskiintynyt ihan syömällä liian suuria annoksia ruokaa.

Vierailija
10/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää seitsemästä viikossa. Ei herkut ole ongelmani. Tykkään ruuasta ja syön sitä liikaa.

Vierailija
11/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jäätelöstä, suklaasta, sipsistä, enkä sipsistä. Juustoja tulee syötyä liian usein

Vierailija
12/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi laittaa tietyn rasva- tai sokeriprosentin ylittäviin ruokiin varoitukset hieman samaan tapaan, kuin tupakka-askeissa. Inhorealistisia kuvia siitä mitä seuraa kun niitä käyttää.   Myös kassat voitaisiin velvoittaa valvomaan etteivät sellaiset ongelmatapaukset ostelisi aivan rajattomasti tuollaisia itselleen haitallisia tuotteita.  Iän sijaan pyydettäisiin todistamaan vaikkapa että painoindeksi on tietyn rajan alapuolella. Mikäli ei, niin pitäisi vain tyytyä rasvaprosentiltaan miedompiin tuotteisiin kuten salaatteihin ja hedelmiin.

Vierailija
13/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä läskinä ei tullut syötyä juurikaan herkkuja. Iltasyöminen kuten lämpimät voileivät oli suuri heikkouteni.

Vierailija
14/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö sipsejä, suklaata, karkkia, pullaa, keksiä. Jäätelöä vain kesäkuumalla. Mun läskit on peräisin siitä, että syön normaalia ruokaa liian paljon ja kyllästyn tosi usein kaikkiin kasviksiin. Ja yhteen aikaa söin leipää joka väliin. Juomalla läskit ei oo tullu, koska juon vain vettä, kahvia ja teetä. En pidä maidosta juomana, enkä limuista, alkoholista enkä mehusta.

Joskus kirjasin kaiken syömäni ylös johonkin Keventäjiin tai mikä se oikein oli. Ihan tavallista kotiruokaa syömällä ja sitä leipää mussuttamalla sain helposti 2500-3500 kcal päivittäin. Ja se on ihan liikaa, kun mun pitäis saada vaan 2000 kcal. Ei ihme että lihottaa.

Vierailija
15/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 5pv viikossa. Vkl vaan syön herkkuja. Mutta normiruoka on mun turmioni. Sitä syön aivan liikaa.

Vierailija
17/21 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tuollaisia en syö juuri koskaan. En välitä makeasta enkä napostelusta. Mun lihottajani on alkoholi ja pikaruoka. Alkoa menee 20-35 annosta viikossa. En myöskään koskaan laita itse ruokaa vaan syön ravintoloissa, usein vielä pizzeria- tai burgertyyppisissä.

- nainen 161 cm, 103 kg

Vierailija
18/21 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tuollaisia en syö juuri koskaan. En välitä makeasta enkä napostelusta. Mun lihottajani on alkoholi ja pikaruoka. Alkoa menee 20-35 annosta viikossa. En myöskään koskaan laita itse ruokaa vaan syön ravintoloissa, usein vielä pizzeria- tai burgertyyppisissä.

- nainen 161 cm, 103 kg

Hyi vittu!

Vierailija
19/21 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kans alkoholi on se syy, herkkuja ei juurikaan mene, mitä nyt joskus karkkia. Olen roteva mies, en näytä kovin lihavalta mutta itse tajuan, että on tässä muutakin kuin lihasta - todellakin. Alkoholin jos sais jätettyä niin jo nesteiden poistuminen tekis ulkonäölle hyvää. Ylipainoa on virallisesti 15 kg, olisin tyytyväinen 5-10 kg pudotukseen. Laihaksi en halua.

Vierailija
20/21 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- nainen 161 cm, 103 kg

Hyi vittu!

Kuka kaivaa vanhan ketjun kommentoidakseen jotain noin rakentavaa? Tuskin kirjoittaja on enää edes paikalla lukemassa.