Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko voimakkaan seksuaalisen halun puute oire jostakin?

Vierailija
05.12.2017 |

En tunne enää nykyään voimakasta seksuaalista halua, samanlaista pakkopakkopakkosaada kuin nuorena. Onko se oire jostakin? Stressistä, väsymyksestä, huonosta parisuhteesta?

Siinähän se seksielämä pyörii, mutta vähän samalla tavalla kuin työelämä. Aamulla ylös, rutiinit, kotiin.

Kuinka usein te tunnette voimakasta seksuaalista halua, kai sitä kiimaksikin voisi nimittää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Kuinkas vanha olet?

Vierailija
2/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee tosi paljon. Voi mennä vuosikin ettei mitään kiimaa ja sitten vaan joskus yhtäkkiä alkaa kauhea kiimavaihe kun seksi koko ajan mielessä. Stressi ja muu vaikuttaa paljon, mutta tuntuu että tässä on jotakin hormonaalista ihan. Kilpparissa jotain...?

Vierailija
4/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 42 ja mies niin tietenkään ei ole sitä samaa enää kuin 24-v. Naisella kai pitäisi tulla viime hetken halut joskus noihin aikoihin.

Vierailija
5/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40 vuotias mies, ja en koe nykyään enään minkäänlaista kiinnostusta seksiin. Elän yksin, joten siinä mielessä on hyväkin niin. Nuorempana olin aina parisuhteessa, ja seksiä tuli haluttuakin. Olen ajatellut että seksit on minun elämäni osalta harrastettu. Nyt kun metoot ja miesten seksuaalisuus on muutenkin ”kiellettyjen asioiden” listalla, ei tulisi mieleenkään etsiä. parisuhdetta.

Vierailija
6/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sust on tullut vanha

Vierailija
7/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän, oliko vaan ns. fyysistä halua nuoruudessa? ei kyll pitäs olla outoo, kyl miehetki muuttuu vanhetessaan. mutta, ihan vaan varmuuden vuoksi, jos ei halua niin sitten ei ketään muuta tarvitse miellyttää  myöskään :) haluttomuus seksiin / kiinnostuksen puuttuminen sitä kohtaan ei ole maailman loppu.

Vierailija
8/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 49 vuotias nainen ja edelleen halut vaihtelevat kuukautiskierron mukaan mutta aina ainakin jonkin verran haluja omaan mieheen, usein paljonkin.

Vierailija
9/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kehosi tapa viestittää että ei kestä enää lapsia?

Vierailija
10/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v nainen ja minkäänlaista halua en ole tuntenut viimeisimmän 14 vuoden aikana. Yksin tyytyväisenä. Seksi ajatuksenakin ällöttää.

Vierailija
11/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olet normaali.

Minä en ole nainut yli kymmeneen vuoteen, koska ei yksinkertaisesti ole tarvetta, lisääntyminen jo suoritettu.

Silti en kysele noin tyhmiä.

Vierailija
12/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, jos sun ikäinen himoaisi seksiä, se olisi vähän outoa. seksihimossa ei ole mitään normaalia keski-ikäsiellä.

Eikä liiallisessa seksihimossa kyllä ole mitään normaalia minkään ikäsellä naisella- miehet taas ovat ihan eri juttu, nussivat kaikkea millä on pulssi ja jos ei onnistu niin kaikkea millä ei ole pulssia.

nainen ei seksiä tarvitse.

Vierailija
13/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 42. Sinusta on tulossa vanha. Se on aika raastavaa, kun huomaa, että pillu ei pöyri päässä 10 minuutin välein, vaan saattaa mennä jopa tunti, ettei ajattelisi seksiä! Suosittelemaan panemaan mahdollisimman paljon ja usein, niitä hetkiä kuitenkin kaipaa - varsinkin kun seksuaalinen halukkuus ei iän myötä todennäköisesti nouse, ainakaan miehellä.

Kerran täällä vain paneskellaan, terv. mies 54.

Vierailija
14/15 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on merkki halun ja latauksen puutteesta.

Vierailija
15/15 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v mies ja haluan ja panen muutaman kerran viikossa. Löysin onneksi yhtä halukkaan ja hyväkuntoisen naisen. Tupakka ja viina pois lisäksi muutenkin terveelliset elämäntavat.

Nuorena oli aivan hirveää kun teki koko ajan mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi