Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen uskoo hyväksikäyttötapauksissa aina ennemmin miestä kuin lasta?

Vierailija
05.12.2017 |

Luuletteko oikeasti että taapero valehtelee ennemmin kuin kiimainen manipuloijamies jonka pettäminenkin on kaikkien muidenvika? Ei ihme että ne miehen nimet tulevat naisille kahdesti elämässä, olette ilmiselvästi edelleen ihan miesvallan aivopesemiä ja miesten pikkurättejä.

Mikä siinä miehen kyseenalaistamisessa on niin vaikeaa? Eivät miehet mitään hyvää ole ikinä naisille ja tytöille halunneet,aivan turhaan palvotte kuin sokeat koirat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian järkyttynyt, ei halua myöntää asiaa itselleen, alitajuisesti suojelee itseään mielen järkkymiseltä.

Vierailija
2/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan uskoisi, vaan lasta. en luota miehiin missään asioissa muutenkaan, se olisi typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään uskoa miestä, en ole mikään lattiarätti miesten palvoja. Se mies saisi heittää hyvästit hengelleen, en saisi rauhaa ellen sitä tappaisi.

Vierailija
4/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki miehet sentään noin pahoja ole. Miehiä niinkuin naisiakin on joka lähtöön, joten turha syyllistää kaikkia miehiä. Numero 1 antoi sinulle sellaisen vastauksen, jonka yleensä saa myös psykologilta.

Vierailija
5/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, joka ei uskonut tyttöään, kun kertoi äidin uuden miesystävän käyneen koskettelemassa. Usein. Lopulta lukuisten lasujen jälkeen (tytöt lähtivät itkien äitiviikonloppuihin ja tulivat hädissään juoksien takaisin isän luo aina autolta) äiti sai kiellon tavata lapsia niin kauan kuin miesystävä hänen luonaan asuu. No, eipä ole luopunut miehestä.

Tytöt nyt turvassa onneksi.

Mutta onhan tuo nyt harvinaista. Mulla esim on jo pienestä asti ollut elämässä isäpuoli ja hän on mulle enemmän isä kuin kukaan voi olla.

Vierailija
6/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen, joka ei uskonut tyttöään, kun kertoi äidin uuden miesystävän käyneen koskettelemassa. Usein. Lopulta lukuisten lasujen jälkeen (tytöt lähtivät itkien äitiviikonloppuihin ja tulivat hädissään juoksien takaisin isän luo aina autolta) äiti sai kiellon tavata lapsia niin kauan kuin miesystävä hänen luonaan asuu. No, eipä ole luopunut miehestä.

Tytöt nyt turvassa onneksi.

Mutta onhan tuo nyt harvinaista. Mulla esim on jo pienestä asti ollut elämässä isäpuoli ja hän on mulle enemmän isä kuin kukaan voi olla.

Hyvä että suojelette miesten oikeuksia ja miehen kunniaa enemmän kuin omia lapsianne.

Mutta hei, onneksi nimen saa valita vapaasti ja se on aina miehen nimi :) hurraa naisen asema ja vapaus!

Vierailija
7/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen nainen on pahasti vinksahtanut, jolla mies menee oman lapsen edelle.

Ei ole normaalia, alistetullakin naisella pitäisi äidinvaisto toimia ja tulla siinä vaiheessa esiin, se on maailman suurin voima.

Vierailija
8/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönimi-hullu taas liikenteessä, nyt yrittää "ovelasti" yhdistää lapsen raiskaamisen omaan pakkomielteeseensä.

Vierailija
9/9 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen nainen on pahasti vinksahtanut, jolla mies menee oman lapsen edelle.

Ei ole normaalia, alistetullakin naisella pitäisi äidinvaisto toimia ja tulla siinä vaiheessa esiin, se on maailman suurin voima.

Niinpä.