Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Minut halutaan kahlita

Vierailija
05.12.2017 |

Olen parikymppinen mies ja tyttöystäväni on saman ikäinen. Itse asun vielä vanhempien luona, tyttöystävä muutti äskettäin omaan asuntoon.
Hän on puhunut jo kaikille miten muutan alkuvuodesta hänen luokseen, kysymättä minulta mitään.
Minä haluan asua alkuun itsekseni.
Viettää poikieniltoja, pelata pleikkaa enkä todellakaan tahdo vielä avoliittoon.
Tuntuu ikävältä ettei hän kysynyt minulta mitään, oletti vaan.
Näinkö asiamme hoituisivat tulevaisuudessakin?
Ja miten tämänkin nyt selittää loukkaamatta ja nolaamatta häntä kun puoli kaupunkia kuvittelee meidän muuttavan yhteen, omat vanhempani mukaan lukien.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän kysymys kuuluu mitä sinä siis haluat. Kirjoitit että haluat asua omillaan ja viettää poikien kanssa iltoja. Et sanallakaan kommentoinut mitä haluaisit suhteeltasi. Eli kyllähän tuo kuulostaa että haluat laittaa suhteen poikki, elää sinkkuna ja iskeä naisia. Vai oliko tarkoituksenasi jatkaa suhdetta, elää omassa kämpässä ja nähdä tyttistä kun huvittaa?

Mies eikä poika enää

Tarkoituksenani ei ole iskeä muita naisia.

Haluan ensin itsenäistyä, enkä muuttaa naisen luota heti toisen naisen luokse.

Vierailija
22/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suostut, olet loppuikäsi tossun alla.

No parempi tussun alla, kun taivas alla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppi. Asettaa poikien illat yms. säännöllisen seksin edelle.

Just niin. Ihme jätkä..

Vierailija
24/24 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas useamman vuoden jo seurustelua takana ja tuossa mennään. Ei taida teille löyyä yhteistä tulevaisuutta. Kuinka kauan arvelet että itsenäistymisesi kestää? Pleikkaa pelaten ja jätkien kanssa hengaillen? Etkä edes vielä ole päässyt äidin helmoista pois. Älä muuta vastentahtoisesti naisesi luo, se olisi hyväksikäyttöä. Hänelläkin on oikeus etsiä itselleen paremmin sopiva aikuinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi