Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistaako sossu paypal-tilin?

Vierailija
05.12.2017 |

Nii. Saanko pitää myyntivoitot?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni maksaisin kaikki verot könttäsummana mätkyinä jos olisi mahdollista. Etenkin jos sen saisi tehdä korottomasti.

Tietysti kun suurin osa ihmisistä ei osaa suunnitella raha-asioitaan kolmea minuuttia pidemmälle tulevaisuuteen niin ihan viisasta ottaa palautuksina liikaa maksetut verot takaisin.

Vierailija
22/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoome kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole Zoomelandian sossuliisoilla tai verottajalle mitään asiaa PayPal-tileille.

Ei siinä ole mitään ongelmaa, ja jos tilanne on se että sinulla edes epäillään olevan varallisuutta PayPal-tileilläsi, tällöin et saa Zoomelandiasta tukiakaan, koska pystyt elättämään itsesi sillä PayPal-tililläkin.

Tuet on ihan oikeasti tarkoitettu vähävaraisille, eikä millekään varojaan piilotteleville miljonääriveropakolaisille. Talous ei voi toimia ihmisten kannalta oikein, jos tukia ei voida pitää paikkaamassa talouden pohjaa, niin tämä ainakin nykysysteemissä tuntuu toimivan. Se ongelma on tukien väärinkäyttö, sitähän se juuri on jos on tuloja mutta niitä sitten piilotellaan.

Siihen on syynsä, että Paypal siirsi päämajansa Luxemburgiin. Eli on sitten oltava jo vähintään terrorismirahoitusepäily ennen kuin sieltä päästä saat mitään tietoa ulos.

Hyvinhän tuo talous toimii vaikka osa systeemiä väärin käyttääkin. Siksi 'ei voi toimia ihmisten kannalta oikein' ei ole olennaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä.

Kiitos hyvistä vastauksista, asiallisista ja muille vaan kiitos keskustelusta.

Olen työssäkäyvä ihminen ja aamun kahvipöydässä vaan ruvettiin pohtimaan asiaa. Kun käsittääksemme suomalaisista pankkitileistä pystyy sosiaalitoimisto pyytämään tiedon tileistä, ei siis välttämättä tiliotteita (? en tiedä?) niin miten tämmöinen helppo tapa ulkoistaa.

Lisäksi kuvitteellinen tapauksemme olisi sellainen, että tekee pienimuotoista myyntiä ja jos siitä olisi ammatiksi asti, lopulta vaikka työllistäisi itsensä sillä.

Luulen, että olen sen perusturvan puolella. Miten se kokeilu muuten on edennyt? Tai ehkä se on ihan kokonaan toisen otsikon alle tehtävä keskustelu.

Vierailija
24/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutukien väärinkäyttäjien moralisoijille. Valtio itse ryöstää kansalaisiaan " muka laillisen" verotuksen muodossa. Mikä ihme peruste on muka perintöverolle tai kiinteistöverolle. Mitä minun omaisuuteni valtiolle kuuluu. Kovalla työllä hankittu jo valmiiksi raskaasti verotetuista tuloista.

Joku lokittaa, toiset jakaa fyffet. Yhtä kusetusta puolin ja toisin. Valtiolla on moraali samaa luokkaa, kuten wc-pöntöllä. Tyhmä moralisti uskoo järjestelmään ja kömpii taas äänestämään narupellet uudelleen valtaan.

Minun motto: Ota minkä saat, pidä itselläsi minkä olet saanut!

Vierailija
25/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Kiitos hyvistä vastauksista, asiallisista ja muille vaan kiitos keskustelusta.

Olen työssäkäyvä ihminen ja aamun kahvipöydässä vaan ruvettiin pohtimaan asiaa. Kun käsittääksemme suomalaisista pankkitileistä pystyy sosiaalitoimisto pyytämään tiedon tileistä, ei siis välttämättä tiliotteita (? en tiedä?) niin miten tämmöinen helppo tapa ulkoistaa.

Lisäksi kuvitteellinen tapauksemme olisi sellainen, että tekee pienimuotoista myyntiä ja jos siitä olisi ammatiksi asti, lopulta vaikka työllistäisi itsensä sillä.

Luulen, että olen sen perusturvan puolella. Miten se kokeilu muuten on edennyt? Tai ehkä se on ihan kokonaan toisen otsikon alle tehtävä keskustelu.

Yritystoimintaa kun alat pimeänä pyörittämään niin siinä tulee samalla iso joukko muita rikosnimikkeita mukaan kuvioihin. Yrittäjänä kuuluu maksaa verot, tehdä tilinpäätös ja hoitaa kirjanpito asianmukaisesti. Sitten tulee eläkemaksut jos on tarpeeksi liikevaihtoa. Jne, jne...

Vierailija
26/26 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossutukien väärinkäyttäjien moralisoijille. Valtio itse ryöstää kansalaisiaan " muka laillisen" verotuksen muodossa. Mikä ihme peruste on muka perintöverolle tai kiinteistöverolle. Mitä minun omaisuuteni valtiolle kuuluu. Kovalla työllä hankittu jo valmiiksi raskaasti verotetuista tuloista.

Joku lokittaa, toiset jakaa fyffet. Yhtä kusetusta puolin ja toisin. Valtiolla on moraali samaa luokkaa, kuten wc-pöntöllä. Tyhmä moralisti uskoo järjestelmään ja kömpii taas äänestämään narupellet uudelleen valtaan.

Minun motto: Ota minkä saat, pidä itselläsi minkä olet saanut!

Niin, onhan se semmosta, että kaikki ei tunnu oikealta. Valtio tekee monenlaista ja sitä rahoitetaan veroilla. Niiden samaisten verovarojen perässä tässä maassa on lukuisa määrä ahneenpuoleisia kavereita, niin julkiselta kuin yksityiseltä puolelta, kotimaasta ja ulkomailtakin.

Ja valtion hommaa se olisi huolehtia siitä että verotetaan riittävästi mutta samalla siitä että verovaroja käytetään huolellisesti. Siellä on nyt Juha Sipilöitä ja muita kavereita verovarojen parissa, saat ihan itseä kiitellä jos olet äänestänyt joskus jotakuta.