Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempäälän kyläkauppa

Vierailija
05.12.2017 |

Ketjut poistuu nopeammin kun koskaan 🤔 hmm mutta kauppa ilmeisesti nyt auki, ei varmaan ehdi päivystää av:lla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kyläkauppa vielä pystyssä?

Vierailija
22/25 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vilkaisin blogiin, että nyt taas sitä reuhkaansa vatkaa tummasta vaaleeks ja vaaleesta tummaks. ihan sitä samaa peetä kuin ennenkin. Mielenkiinnotonta skeidaa, ei jaksa lukea pidempään.

Mä oon melko varma että sillä on pulla uunissa. Pelkkiä kasvokuvia, ei kroppaa ... tai takkia ja laukkua takin päällä.

Mua ärsyttää se reuhka ja siitä puhuminen. Tää Hollywood-style on niin nähty ja vanhanaikainen, samoin rich girl -look. Ton ikäisen taviksen pitäisi jo ymmärtää leikkauttaa tukkansa. Ja olis kyllä hyvä ottaa ne lisäykset tuuhennoksetki joskus pois. Nyt on taas tukantuuhennosta, ripsiä ja microbleidattuja kulmia ... milloinkahan se ottaa silarit? Nehän pitää kaikilla olla nykyisin. No, ehkä tän seuraavan tenavan jälkeen sitten. Kun ne suihkutissit on tehtävänsä tehneet. 

Sitten vaan kaikki pennut päikkäriin tai lastenhoitaja kotiin. Ei hän aio itse lapsiaan hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko joku vielä kyseistä blogia? Ja onkohan kyseinen kauppa jo kuopattu? Omistaja lähtenyt matkoille mutta verkkokaupassa ei mitään tietoa, että tilaukset viivästyvät eli onko niin, että ilmoitusta ei ole edes laitettu, kun kukaan ei kuitenkaan pitkiin aikoihin ole tilannut mitään. Vai hoitaako joku muu kenties tilaukset sillä aikaa. Ihmettelen, kun blogissaankaan ei ole enää sanallakaan maininnut kyseistä puotia ja verkkokaupan insta on päivitetty viimeksi 3 kuukautta sitten. Se oli ilmeisesti kannattava projekti sitten. 

Vierailija
24/25 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän