Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän haikea olo kun tänä vuonna ei tarvi mennä joululahjaostoksille

Vierailija
05.12.2017 |

Lapset on 16 ja 17 vuotiaita. Heille ladataan aktian pankkikortit ja aikuisten kesken ei lahjoja vaihdella. 10 henkeä viettää joulua meillä ja lahjojen jako on ollut aina mukava ohjelmanumero. Vaikka lapset jo teinejä ovatkin niin kyllä he vielä innostuu lajoista. Mut ei sinne kuusen alle väkisinkään mitään tavaraa viitsi ostaa.
Toiseks, mä oon aina tykännyt käydä joululahjaostoksilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin? Voisihan sinne laittaa jotain pientä kivaa, mitä lapset joka tapauksessa tarvitsevat esim. lempisuklaata/pähkinöitä/villasukat, suihkusaippuaa ja sama pätee tietysti muihinkin. Eikö kannattaisi tehdä se "jokainen ostaa yhden lahjan ja saa yhden lahjan"-juttu, niin on kuusen alla jotain ja ohjelmanumerokin valmiina. Voihan siinä lahjassa olla vaikka pipari omalla nimellä tms.

Vierailija
2/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisin? Voisihan sinne laittaa jotain pientä kivaa, mitä lapset joka tapauksessa tarvitsevat esim. lempisuklaata/pähkinöitä/villasukat, suihkusaippuaa ja sama pätee tietysti muihinkin. Eikö kannattaisi tehdä se "jokainen ostaa yhden lahjan ja saa yhden lahjan"-juttu, niin on kuusen alla jotain ja ohjelmanumerokin valmiina. Voihan siinä lahjassa olla vaikka pipari omalla nimellä tms.

Hei, hyvä idea toi suihkusaippua. Teinit varmaan arvostaa jos hommaa jotain spesiaalia. Voishan sitä suklaatakin paketoida. Mitäköhän muuta? Muut joulunviettäjät ovat minun ja mieheni lisäksi isäni ja aikuiset lapset puolisoineen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Kyllä ne 16 ja 17 vuotiaatkin silti vielä jostain pienistä lahjoista pitää, vaikka ”tilaavatkin” rahaa. Ja aikuisetkin pitää.

Ja jos haluaa itselleen joulun tunnelmaa pääsemällä jouluostoksille niin voihan niitä lahjottavia noutaa vaikka sieltä kaupan Joulupuusta tai kirkon ’Anna lahja lapselle’ -keräyksestä?

Vierailija
4/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, sukkia ja sudokuja.

Pokkareita.

Pizza/leffa/netflix -ihan mitä vaan lahjakortteja

Vanhemmille aikuisille ihan perinteisesti paperille printattuja kuvia mökiltä/lapsista/82v juhlista (ehkä jopa albumissa?)

Arpoja (itseäni tosin ottaisi päähän jos joku iki-pihi appiukko voittaisi minun antamasta ässä-arvasta 2000000€ 😂)

Kahvia/itse leivottuja pipareita kauniissa korissa/rasiassa.

’Palveluseteleitä’ (esim: tulen ja pesen ikkunat...)

Tänä vuonna joku (tyhmä) Suomi100 -joulukoriste.

Uudet patalaput/keittiöpyyhe mitä vanhemmat ihmiset saattavat tarvita.

Mutta AP, keksi sitten itsellenikin jotain kivaa, ettei harmita jos jäisit ihan ilman kun muut eivät arvaa että sinä panostat :)

Vierailija
5/5 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, hyvä idea toi suihkusaippua. Teinit varmaan arvostaa jos hommaa jotain spesiaalia. Voishan sitä suklaatakin paketoida. Mitäköhän muuta? Muut joulunviettäjät ovat minun ja mieheni lisäksi isäni ja aikuiset lapset puolisoineen.

Ap

Aikuiset lapset voi hyvin halutessaan lahjoa vaikka uudella paistinpannulla tai puurokauhalla ja väkertää siihen kylkeen jonkun ”lapsuuden lempireseptin” :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme