Pika: musta vai ihonväriset juhlasukkikset.
Mekko on polvipituinen ja musta, kengät mustat.
Ja keski-ikäinen äiti-ihminen kyseessä.
Kommentit (17)
Ihonväriset vois olla näyttävämmät.
Ei koskaan ihonvärisiä sukkahousuja.
Ihon väriset (saa mekon ja kengät paremmin esiin)
Mutta onhan mustatkin ihonväriset!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset vois olla näyttävämmät.
Ihonväriset näyttävät??
Kyllä se niin on että verkkosukkikset on näyttävät
Munmielestä ohuet mustat on näyttävämmät
Minä käytän aina talvella mustia ja kesällä ihonvärisiä. Mutta jos kaikki muukin on sulla mustaa niin en sitten tiedä... meneekö liian hautajaismaiseksi? Riippuu varmaan mekon mallista.
Itselläni on myös musta mekko ja mustat nilkkurit. Laitan mustat sukkahousut ja näyttävän hopeisen kaulakorun
Ihonväriset. Itselläni oli samalla värikombolla ihonväriset sukkikset lauantain itsenäisyyspäivänjuhlissa. Melkein kaikilla muillakin naisilla oli ihonväriset mekon tai kenkien väristä riippumatta. Mutta ei sitten sellaisia mummoruskeita vaan ihan oikeasti tarpeeksi vaaleat ihosi väriset.
Sama ongelma täälläkin. Musta mekko ja mustat kengät, mietin et meneekö liian mustaksi jos on mustat sukkahousut?
Ihonväriset korostaa muuta asua paremmin. Musta musta :) hame tai mekko mustien sukkahousujen kanssa näyttää hautajaisasulta.
Juhliin polvipituinen mekko? Hautajaiset eri ja viralliset juhlat.
Mikä siinä on että suomalaiset eivät osaa olla yhtään seksikkäitä? Ei edes alle 40v naiset.Täällä moni pukeutuu kuin 60-vuotiaat.
Olin juuri synttäreillä ja mekkoni ei ollut polvimittainen anoppi oli takanapäin arvostellut asuani " tyrkyksi" ikää minulla 25v
Näin talviaikaan sanoisin musta