Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun lähes aina pyhäpäiviksi töihin, mitä teen?!

Vierailija
04.12.2017 |

Olen toki lapseton, mutta minustakin olisi joskus kiva viettää vapaita läheisten kanssa. Ymmärrän, että jonkun pitää olla töissä, mutta tuntuu siltä, että mä olen aina ns. automaattinen valinta.. Olen ollut joka ikisen uuden vuoden töissä, tänä vuonna työskentelin myös pääsiäisen ja juhannuksen. Viime vuonna pyysin uuttavuotta erikseen vapaaksi, koska eri kaupungissa asuvalla parhaalla ystävälläni on tällöin synttärit ja viime vuonna hän täytti pyöreitä.

En saanut, mutta mulle lupailtiin, että pyhäpäivien työvuorot katsotaan aina reilusti, eikä samaa pyhäpäivää joudu olemaan töissä useampaa vuotta putkeen. Lupailtiin, että esim. tänä vuonna uv:na töissä ovat ne, jotka viimeksi olivat vapaalla.

No kas kummaa, mulla on iltavuoro aattona ja aamuvuoro uuden vuoden päivänä niin, etten varmasti ehdi edes käväisemään missään. :D Lapselliset duunarit, joiden tiedän olleen vapaalla myös pari viime vuotta, nauttivat parin päivän vapaista. Vituttaa, onko tämä ns. laillista? Painotan vielä, että mulle on ihan ok olla töissä pyhäpäivinä, mutta ei kaikkina..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäise esimieheltasi miksi olet taas uv töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla