Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ostaa käytetyt rattaat, mistä?

11.04.2006 |

Eli Emmaljungan, Brion tai Oran perus-avorattaat. Oletteko jossain nähneet Turun seudulla myyvän nyt lähiaikoina tai oletteko itse aikeissa tai myymässä jo?

Jos olette bonganeet, kertoisitteko = )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltaisesta pörssistä. Siellä voi laittaa haun esim lastenvaunut ja -rattaat ja esim. turku...

Sitten tietty huuto.netistä voisi katsella...

T: MrsH

Vierailija
2/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse puoltoista vuotta sitten ihan tosissaan töitä että löysin käytetyt avorattaat. Kahlasin keltaista pörssiä, huuto.netiä ja tätä vauva kirppistä. Täältä vauva sivuilta sitten löytyi, mutta ihan tuurilla. Vähän oli tarjolla ja pyydettiin yleensä aika kovaa hintaa (kysynnän ja tarjonnan laki). Sain itse ihan kohtuukuntoiset, kylläkin varsin vanhaa mallia olevat halvalla 25 e, mutta myyjä sanoi että oli ihan nopeuteni ansiota, soitin heti kun ilmoitus tuli ja sovin kaupoista. Myöhemmin oli kuulemma ollut monta soittelijaa ja olisivat jopa maksaneet enemmän.

Jos käyttöaikaa on vielä edessä kannattaa varmaan tarkkaa harkita josko ostaisi sittenkin uudet. Esim hulluilla päivillä oli juuri tarjouksessa 119 e ja niistä saa hyvinkin parin vuoden päästä myydessä vielä 50-60 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 2 v vanhat emmaljungan softyt täältä vauvan kirpparilta ja maksoin 60 e. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Tiiviisti kun etsit niin varmaankin löydät ennenpitkää.