Mitä väärää on siitä, että siirtyy vanhasta suhteesta uuteen?
Niin tähän ketjuun voi kertoa syitä, että miksi niin ei saa tehdä.
Kommentit (9)
Koska uudessa suhteessa on kyse uudesta suhteesta mutta moni ei sitä tajua vaan toteuttaa vanhoja kuvioitaan.
Minä laitoin yhden suhteen poikki kun mies rupesi aina riitatilanteessa riitelemään eksänsä kanssa, ei minun. Kävi läpi vanhoja riitojaan, iski takaisin sanoilla jotka eivät kuuluneet siihen hetkeen.
Toivottavasti pääsi aikanaan eksästään oikeasti eroon.
Tarkoitatko, että alkaa melkein heti erottuaan suhteeseen uuden kanssa? Eihän siinä mitään väärää sinällään ole, mutta silloin on melko iso vaara, että vanhan suhteen ongelmakohdat siirtyvät myös siihen uuteen suhteeseen, kun niitä ei ole ehtinyt rauhassa itsekseen käsitellä.
Kertoo todella paljon tympeästä ihmisestä, joka PETTÄÄ eksäänsä uuden kanssa.
Fiksu ihminen eroaa ja siirtyy vasta seurustelun jälkeen uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että alkaa melkein heti erottuaan suhteeseen uuden kanssa? Eihän siinä mitään väärää sinällään ole, mutta silloin on melko iso vaara, että vanhan suhteen ongelmakohdat siirtyvät myös siihen uuteen suhteeseen, kun niitä ei ole ehtinyt rauhassa itsekseen käsitellä.
juuri tätä tarkoitin.
Eihän siinä mitään väärää olekaan ja sitäpaitsi mitä se muille kuuluu..
.ei tarvitse välittää pätkääkään muiden mielipiteistä. Sun elämähän se on
Tunteillehan ei mitään voi. Itse ihastuin todella ja pidin ihastumisen salassa 1,5 vuotta. Sitten tuli tilanne, jossa tunteet tuli ilmi ja sain vastakaikua. Panin eron vireille kuukauden sisällä.
Oma avioliittoni oli täysin kuollut. Mies ei halunnut edes nukkua vieressäni saati sitten jotain fyysistä suhdetta. Mies ei puhunut juuri mitään. Kaikki yritykseni tehdä jotain yhdessä tyrmättiin. Viimeiset pari vuotta suhteesta oli surkeaa.
Kun mies sai tietää suhteestani niin kahden viikon kuluttua hänelläkin oli uusi suhde. Että semmoista rakkautta aviomiehen taholta. Minähän se pahis olin muiden silmissä. Aina vain ei muut tiedä mitä suhteessa tapahtuu. Meidän suhde vain kuoli, kun toista ei kiinnostanut. Ei ollut munaa sanoa eikä viitsitty edes yrittää panostaa suhteeseen.
Antaisin pakit vastaeroavalle/vastaeronneelle. Kerran pääsi vahinko käymään, kun naikkonen valehteli, mutta asia sitten tuli ilmi hieman myöhemmin ja suhde poikki.
up