Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasot deittimarkkinoilla.

Vierailija
03.12.2017 |

Mistä Mä tiedän minkä tasoinen nainen olen? Asteikolla 1-10. Onko se puhtaasti ulkonäkökysymys? Onko jokaisella oma tasotaulukkonsa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sysiruma olet pohjalla, jos olet superkaunis kaikki haluaa sinut ja olet korkealla. Kaikki siltä väliltä on sellaista mitä ei pysty arvottamaan.

Vierailija
2/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole tuossa sen suurempaa hätää oman tasonsa suhteen.

Aktiivi-ikäisissä on miehiä 50 000 enemmän kuin naisia, joten kaikille naisille riittää varsin tasokas mies. Vaikkei nainen itse niin kovin tasokas olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivi-ikäisissä on miehiä 50 000 enemmän kuin naisia, joten kaikille naisille riittää varsin tasokas mies. Vaikkei nainen itse niin kovin tasokas olisikaan.

Miehissä on paljon enemmän sitä "epäkuranttia ainesta". Joten vähänkin normaalille miehelle riittää kysyntää.

Vierailija
4/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa millä tuntuu olevan väliä on se, että naisella on hyvä kroppa. Jos naama ei oo kummonen tai vaikka olis vähän rumakin niin se ei haittaa, jos on hyvä kroppa. Miehet haluu silti. Mut jos on kauniit kasvot, mutta on läski, niin olet tasoa nolla eli näkymätön. Miehiä ei kiinnosta. Rumalle mies saa vielä pussin päähän, jos naama alkaa ällöttää, mutta läskiä kroppaa ei pussiin saa piiloon. Näin tälleen katkeran läskin näkökulmasta :D

Vierailija
5/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään syrjäytyneitä on n. 70.000 ja ne ovat valtaosin miehiä. Lisäksi sosiaalipummeja ja/tai juoppoja joista huomaa melko nopeasti etteivät ole seurustelumateriaalia jne... Toki niitä on naisissakin mutta paljon vähemmän.

Vierailija
6/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on paljon enemmän sitä "epäkuranttia ainesta". Joten vähänkin normaalille miehelle riittää kysyntää.

Ei edellenkään riitä

Vierailija
7/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa millä tuntuu olevan väliä on se, että naisella on hyvä kroppa. Jos naama ei oo kummonen tai vaikka olis vähän rumakin niin se ei haittaa, jos on hyvä kroppa. Miehet haluu silti. Mut jos on kauniit kasvot, mutta on läski, niin olet tasoa nolla eli näkymätön. Miehiä ei kiinnosta. Rumalle mies saa vielä pussin päähän, jos naama alkaa ällöttää, mutta läskiä kroppaa ei pussiin saa piiloon. Näin tälleen katkeran läskin näkökulmasta :D

Oon itekkin pyöreähkö nainen ja pitkään mietin mikä mussa on vikana ku en kelpaa edes "rumahkoille" miehille? No sitku opin lukee sosiaalista mediaa nii tajusin ,et kaikki miehet tykkää vaan siroista naisista :(

Vierailija
8/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edellenkään riitä

No matemaattisesti pitäisi riittää, mutta naiset ovat hieman nirsoja ja jahtaavat niitä Top 20% miehiä.

Vierailija
9/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itekkin pyöreähkö nainen ja pitkään mietin mikä mussa on vikana ku en kelpaa edes "rumahkoille" miehille? No sitku opin lukee sosiaalista mediaa nii tajusin ,et kaikki miehet tykkää vaan siroista naisista :(

Itse tykkään ainakin eniten lievästi ylipainoisista naisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi