Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa kotoilustani

Vierailija
03.12.2017 |

Olen hyvin vahvasti koti-ihminen. Viihdyn kotona, mieluiten yksin. Käyn viitenä päivänä viikosta töissä ja zumbassa kahtena iltana. Lisäksi minulla on pari hyvää ystävää, joita tapaan kerran, kaksi kuukaudessa. Sisaruksieni kanssa tapaan viikottain, aina jossakin muualla kuin kotona. Lisäksi hoidan työpäivien jälkeen kaikki juoksevat asiat, kuten kauppa-asiat, apteekit tms. En juuri siis viikolla ehdi olla kotona. Juuri siksi yritän olla järjestämättä mitään viikonlopuille. Haluan nukkua pitkään, syödä rauhassa, tehdä kotityöt ajan kanssa, lukea, katsoa elokuvia, soitella ihmisille, jotka asuvat kauempana, ulkoilla hoitokoiran kanssa. Ennen kaikkea haluan olla rauhassa ja elellä omaan tahtiini. Tämä on alkanut häiritä miestäni. Valittaa, kun en koskaan käy missään tai tee mitään. Kuulemman vain makaan kotona odottamassa, että joku minut noutaisi. Niinpä haluaisinkin tietää, mitä te muut ihmiset teette viikonloppuna/vapaalla? Onko teillä kaikilla muilla niin paljon menoja, että vapaatkin menevät lennossa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä teet paljon asioita :D itse näen sukulaisia muutaman kerran vuodessa, kavereita hyvin harvoin, mitään kodin ulkopuoleisia harrastuksia ei ole (paitsi koiraa käytän lenkillä) e joten olen lähes aina kotona. Ärsyttäviä sellaiset ihmiset jotka ei ymmärrä että jotkut ihan oikeasti nauttivat kotonaolosta eivätkä edes haluaisi olla menossa koko aikaa.

Vierailija
2/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kesäloman jälkeen ollut juuri mitään elämää. Kotoilen ihan urakalla, enkä innostu lähtemään mihinkään, eikä minulla ole edes tuttuja joiden kanssa voisi vapaa-aikoina olla. Jos liikun, käytän kotona olevia kuntolaitteita. Minun näkökulmastani sinun kalenterisi on jo täynnä. Ottaisin asian suoraan puheeksi miehen kassa. Miten paljon sinulla sitten pitäisi olla menoja???

Kaikilla meillä on elämänvaiheemme. Välillä ollaan menossa enemmän ja välillä tarvitaan hidasta menoa ja enemmän "talviunta" ja "talvipesässä" makoilua kuin toisella kertaa. Ei ihminen ole vakio, eikä elämäntilanne ja halut vakiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun miehen mielestä sitten pitäisi tehdä? Yksinkö vai hänen kanssaan jotain?

Vierailija
4/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miestä pännii että koti on liian harvoin siinä asennossa että siellä voisi rauhassa runkata.

M

5/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt miestäsi oikein potuttaa? Se jäi vähän epäselväksi. Pitäisikö sinun hänen mielestään lähteä ulos että hän saisi omaa aikaa vai onko hän huolissaan koska hänen mielestään "et koskaan tee mitään"?

Vierailija
6/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen ongelma tuntuu olevan se, että olen aina kotona. Hän itse on niitä ihmisiä, että koko ajan pitää olla jotakin tekemistä. Hänen mielestään heitän viikonloput hukkaan, mutta ei osaa perustella, miksi se on ongelma...

Ap

7/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehen ongelma tuntuu olevan se, että olen aina kotona. Hän itse on niitä ihmisiä, että koko ajan pitää olla jotakin tekemistä. Hänen mielestään heitän viikonloput hukkaan, mutta ei osaa perustella, miksi se on ongelma...

Ap

No menkööt miehesi jos kerran haluaa. Mutta tuosta voi tulla ongelma, eräs tuttuni koki juuri avioeron sen takia kun miehensä kanssa huomasivat vuosien aikana että toinen haluaa olla viikonloput koko ajan menossa ja toinen haluaa vain olla kotona/mökillä.

Vierailija
8/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies olisi voinut ottaa kaltaisensa kumppanin, jos häiritsee.

Vierailija
9/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies olisi voinut ottaa kaltaisensa kumppanin, jos häiritsee.

Hän ei vielä suhteen alussa tiennyt että kiihottuu pukeutuessaan naisystävänsä alusasuihin.

M

Vierailija
10/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa erilliset kaveripiirit ja harrastukset. Yhteisiä juttuja meillä on kokkaaminen, lenkkeily, kodin remontointi. Mies itse tykkää olla arki-iltaisin kotona ja viikonloput menossa. Usein vapaa-aamuina huomauttelee, kuinka hän taas lähtee tekemään sitä ja tätä ja minä vaan makaan. Niin, ehkä aamusta makaan. Mies kun tulee kotiin niin koti on siivottu ja ruoka valmis, näkee minut taas "vain makaamassa". Kum hänellä on kuitenkin omat menot ja kaverit, en ymmärrä, miksen minä saisi lomailla?

Ap

Vierailija
11/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haluaa olla joskus yksin kotona hänkin, muttei saa tilaisuutta? Tosin.voi se vaan haluta, että muuttuisit hänen itsensä kaltaiseksi, mikä on tyhmää.

Vierailija
12/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kontrolloiva muuten? Voi olla yksi merkki siitä. Pidä silmät auki.

Vierailija
13/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivoat ja teet ruuan kun mies on poissa? Miksi ette siivoa ja tee ruokaa yhdessä kun mies tulee kotiin? Sinä olet varmaan niitä jotka pyörittää arkea ja kotia niin että mies ei tiedä mistään mitään eikä tee mitään. Mies asuu täysihoitolassa ja miehen mielestä akka vaan makaa kotona yksin haisemassa.

Vierailija
14/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvän elämäsi pilaa vain miehen nalkutus. Onneksi siihen on helppo ratkaisu.

Vierailija
15/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies haluaa olla joskus yksin kotona hänkin, muttei saa tilaisuutta? Tosin.voi se vaan haluta, että muuttuisit hänen itsensä kaltaiseksi, mikä on tyhmää.

Olen arkisin usein poissa 8 tai 9 saakka, mies pääsee kahdelta töistä. Saa siis olla arkisin yksin koko iltapäivän.

Ap

Vierailija
16/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lakkaa tekemästä niitä kotihommia ym ja nakita kaikki sinun tekemäsi hommat miehelle. Käyt vaan töissä, zumbassa ja tapaat kavereita ja sukulaisia ja lopun aikaa makaat kotona oikeasti jos miehesi mielestä niin teet jo muutenkin. 

Mahtaa miehen silmät aueta kun koti hukkuu paskaan, puhtaita vaatteita ei ole eikä mitään syömistä.

Vierailija
17/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siivoat ja teet ruuan kun mies on poissa? Miksi ette siivoa ja tee ruokaa yhdessä kun mies tulee kotiin? Sinä olet varmaan niitä jotka pyörittää arkea ja kotia niin että mies ei tiedä mistään mitään eikä tee mitään. Mies asuu täysihoitolassa ja miehen mielestä akka vaan makaa kotona yksin haisemassa.

Olen miettinyt tätätkin. Mies valmistaa omat aamiaisensa ja eväänsä itse viikolla, viikonloppuna syö ulkona tai kotona, välillä menemme ravintolaan kahdestaan. Ja teen ruuan siksi yksin kotona, että mies on usein iltaan saakka pois, joten en halua olla nälissäni koko päivää. Tuntuisi pikkumaiselta kokata vain itselleen.

Ap

Vierailija
18/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeä mies, kukin tavallaan. Näin 50+ nautin kotoilusta, olen sisustanut oikein kodikkaaksi. Kävin nuorempana baareissa ihan tarpeeksi. Sanoisin suorat sanat. Älä anna ukon pompottaa.

Vierailija
19/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee että makaat vaan kotona koska hän itse tekee niin aina kun on kotona!

Vierailija
20/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois joka viikonloppu, onhan näitä halpoja hotellitarjouksia. Syö aamupala pitkän kaavan mukaan, käy kävelyllä, ole ja nauti. Palaa sunnuntaina illaksi kotiin ja kysy, eikä kukaan ole siivonnut. Heittäydy sohvalle ja sano, että ihanaa olla kotona, mutta älä vahingossakaan tartu imuriin. Olet raskaan harrastusviikonlopun jälkeen leposi ansainnut.