Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa kotoilustani

Vierailija
03.12.2017 |

Olen hyvin vahvasti koti-ihminen. Viihdyn kotona, mieluiten yksin. Käyn viitenä päivänä viikosta töissä ja zumbassa kahtena iltana. Lisäksi minulla on pari hyvää ystävää, joita tapaan kerran, kaksi kuukaudessa. Sisaruksieni kanssa tapaan viikottain, aina jossakin muualla kuin kotona. Lisäksi hoidan työpäivien jälkeen kaikki juoksevat asiat, kuten kauppa-asiat, apteekit tms. En juuri siis viikolla ehdi olla kotona. Juuri siksi yritän olla järjestämättä mitään viikonlopuille. Haluan nukkua pitkään, syödä rauhassa, tehdä kotityöt ajan kanssa, lukea, katsoa elokuvia, soitella ihmisille, jotka asuvat kauempana, ulkoilla hoitokoiran kanssa. Ennen kaikkea haluan olla rauhassa ja elellä omaan tahtiini. Tämä on alkanut häiritä miestäni. Valittaa, kun en koskaan käy missään tai tee mitään. Kuulemman vain makaan kotona odottamassa, että joku minut noutaisi. Niinpä haluaisinkin tietää, mitä te muut ihmiset teette viikonloppuna/vapaalla? Onko teillä kaikilla muilla niin paljon menoja, että vapaatkin menevät lennossa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan aikuinen mies tekee itse eväänsä ja aamiaisensa NO HUH HUH! Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Älä vaan tee tämän miehen kanssa lapsia koska saat kyllä ihan itse hoitaa ne lapset ja kaikki lapsen/lasten asiat.

Vierailija
22/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein mies siivoaa esim. imuroi ja kuuraa vessan ym?

Kuinka usein mies pesee pyykit ja viikaa ne kaappiin?

Kuinka usein mies käy kaupassa ja tekee teille molemmille ruokaa?

Vaihtaa lakanat ja pyyhkeet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea arki-iltoina huomauttelemaan miehen kotona olemisesta ja makoilusta. Ehkä hän sitten ymmärtää, että ei itse ole yhtään sen parempi ihminen. Jokaisella on oikeus rentoutua ja makoilla joskus. Jos et ehdi tekemään sitä viikolla, niin miksi et saisi levätä ja nauttia kotona olemisesta viikonloppuisin. Kuulostaa hurjalta, että olet usein viikolla vasta illalla kotona ja kaikki viikonloputkin pitäisi olla koko ajan jotakin tekemässä.

Vierailija
24/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän rytmihän on täysin erilainen. Sinä olet arkena aamusta iltaan menossa ja mies taas viikonloppuisin. Mies kotoilee arkisin ja sinä viikonloppuisin. Milloin teette jotain yhdessä?

Vierailija
25/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mies ei ymmärrä teidän erilaista elämänrytmiä eikä taida tehdä kotonakaan kotitöitä? Pistä miehellesi vastaan, sinulla on oikeus myös kotoiluun ja löhöilyyn.

Vierailija
26/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan samanlainen. Olen tosiaan vähän yli parikymppinen ja ex poikaystävää kotoiluni ärsytti. Ennen eroa sanoi minulle, että olen niin  kuin hänen äitinsä, sillä kun ex lähti töihin (ennen kuutta aamulla) olin kotona ja kun hän tuli salin jälkeen kotiin (ysin-kympin aikaan illlla) olin myös silloin kotona. Voi helvetti, on se kumma kun ei saa elää niin kuin parhaaksi näkee ja olla aamusella ja myöhään illalla kotona.

Onneksi on ex ja yksiössä saan olla niin paljon kuin ikinä haluan.

Vierailija
27/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että viihdyt kotona ja mieluiten yksin! Miksi sitten edes asutte yhdessä, jos kerran ainakin sinä teistä kahdesta viihdyt siellä kotona yksinään? 🤔